Toon posts:

ik kan met netwerk geen icq of msn gebruiken...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas netwerk aangelegd omdat ik een nieuwe pc heb. en op mijn pc werkt alles goed alleen op de oude pc kan ik gene icq of msn gebruikken.
ik gebruik winproxy om internet te verdelen.
games werke wel en internet gewoon ook ik kan ook files sturen alleen msn en icq werken niet.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:32
Hoi! Gebruik svp de search, want dit soort topics komen elke dag wel 10x voorbij. Verder ken ik het programma winproxy niet, maar ik weet dat het met winroute vlekkeloos werkt! :)

Verwijderd

Topicstarter
daaorm vraag ik het ook, ik zag nergens met winproxy staan en anders maak ik zelf geen topic.
maar weet iemand hoe het met winproxy gaat?

Verwijderd

Ik ken Winproxy ook niet zo goed, maar wat me bij staat is dat er standaard weinig poorten open staan. Je zal dus de poorten voor icq en msn open moet zetten. Ik ben er van overtuigd dat dit staan aangegeven op de site van de fabrikant hoe je dit moet instellen.
TIP voor iedereen: Zoek eerst op de site van de fabrikant, doorzoek dan de nieuwsgroepen (via www.deja.com) en zet dan past een posting op. |:(

Verwijderd

Volgens mij hoort het wel te werken. Zonder enige vorm van portforwarding hoort je te kunnen icq-en. Aleen masquerading is nodig om vanuit je interne net te kunnen icq-en. ICQ regelt dat namelijk allemaal via de server als hij het niet anders kan. De client maakt een socket met de server, waardoor je dingen kunt ontvangen. Als je dus kunt server, pingen, kun je ook icq-en

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Bij MSN en ICQ moetje aangeven dat je een proxy gebruikt en welke poort je daarvoor gebruikt. Ik heb dat ook gehad met ICQ en na een beetje klieren kwam ik erachter dat dat mijn probleem was, misschien ook die van jou?

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Pagina: 1