Het geklooi met vingerafdrukscanner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Even wat vragen; en ik stel ze hier in plaats van onder het artikel want dat is off topic en feedback hoort hier en niet daar :+

Waarom heet het artikel: reviews: Het geklooi met biometrische authenticatie
Terwijl er voornamelijk gesproken wordt over de vingerafdruk scanner? Heel kort worden de FaceID van Apple en de Irisscanner van Samsung aangehaalt als alternatieven/voorbeelden maar 99% van het artikel gaat over de vingerafdruk scanner.
Vind de titel de lading van het artikel dan ook niet echt dekken.

Daarnaast is mijn inziens terecht opgemerkt door Chocoball in 'reviews: Het geklooi met biometrische authenticatie'
Wat is de reden dat de toestellen die de scanner aan de zijkant hebben zitten zijn “vergeten” ?

@arnoudwokke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:30

arnoudwokke

Redacteur
Dank je wel voor je uitgebreide reactie :)
Even wat vragen; en ik stel ze hier in plaats van onder het artikel want dat is off topic en feedback hoort hier en niet daar :+
Top! :)
Waarom heet het artikel: reviews: Het geklooi met biometrische authenticatie
Terwijl er voornamelijk gesproken wordt over de vingerafdruk scanner? Heel kort worden de FaceID van Apple en de Irisscanner van Samsung aangehaalt als alternatieven/voorbeelden maar 99% van het artikel gaat over de vingerafdruk scanner.
Vind de titel de lading van het artikel dan ook niet echt dekken.
Biometrische authenticatie op telefoons was afgelopen jaren vaak vingerafdrukscanners. En het aanhalen van Face ID en de irisscanner is geen kleine zijstap: Samsung en Apple - toch niet kleinste op de smartphonemarkt - probeerden dat te verkopen als hét alternatief voor de vingerafdrukscanner.
Daarnaast is mijn inziens terecht opgemerkt door Chocoball in 'reviews: Het geklooi met biometrische authenticatie'
Wat is de reden dat de toestellen die de scanner aan de zijkant hebben zitten zijn “vergeten” ?
Goede vraag, ik had het wel in mijn opzet gezet, maar ik ben het klaarblijkelijk letterlijk vergeten om te zetten. Ik heb het toegevoegd.