Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

telfort, achterstand betalingen.

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Telfort had in het begin wat problemen met rekeningen en ik heb de eerste maanden dan ook geen rekening gehad. maar nu zijn ze dus bezig met een grote inhaalslag. in 2 dagen tijd hebben ze nu 3 maanden van mijn rekening gehaald en er komen er nog 2 deze week.

dus ipv de gemiddeld 50,- die ik per maand kwijt ben moet ik nu 250,- betalen. en dat ook nog eens in de vakantie.

kunnen ze dat zomaar doen ? geen waarschuwing oid. op afschift staat niet eens over welke maand het gaat dus dacht eerst dat het een foutje was (was toevallig ook 2x precies het zelfde bedrag).

het was mij al best geweest als ze gewoon een paar weken van te voren een brief hadden gestuurd dat ze dit van plan waren.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:33
Nee hoor, dat mogen ze echt niet. Bespreek de zaak met Telfort, mocht je er niet uit komen kun je het beste contact opnemen met een juridisch adviseur.

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 13:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Nee hoor, dat mogen ze echt niet. Bespreek de zaak met Telfort, mocht je er niet uit komen kun je het beste contact opnemen met een juridisch adviseur.
Waarom niet dan?
Je hebt ze een incasso machiging gegeven en het feit dat het even duurde is natuurlijk een beetje klote (omdat je het geld al uitgegeven hebt, had ie het maar moeten sparen en niet uitgeven).

Het is natuurlijk wel een beetje slordig en een betere communicatie was wel verstandig geweest. Maar ze staan volledig in hun recht.

En via de bank kun je een incasso altijd nog terug laten draaien als je het geld echt niet kunt missen.

En gaan klagen loopt toch weer uit op een beroepszaak, hetgeen je ook geld gaat kosten en die je toch verliest.