Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Extra Experiabox gekregen, wat kan ik hiermee?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kloiik
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-12-2021
Ik heb een extra Experiaboix V9 gekregen en ik was benieuwd of ik hier ook wat mee kan, ik heb zelf een Experiabox V8

Ik heb geprobeerd de V8 te vervangen door de V9 maar dat werkt niet en na enig research ook achter gekomen waarom.

Zou ik hem kunnen aansluiten op de V8 en kunnen gebruiken als bijvoorbeeld een tweede router boven?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:04
Je kunt hem als boekensteun gebruiken. Of je stuurt hem gewoon terug.
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kloiik schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 01:54:
Ik heb geprobeerd de V8 te vervangen door de V9 maar dat werkt niet en na enig research ook achter gekomen waarom.
Waarom dan? Want een V8 en V9 zijn gewoon elkaars opvolger, net zoals dat ik thuis een V10 heb hangen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:35
MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:03:
[...]

Waarom dan? Want een V8 en V9 zijn gewoon elkaars opvolger, net zoals dat ik thuis een V10 heb hangen.
Omdat elke modem een uniek nummer heeft, en deze dus waarschijnlijk is gedeactiveerd door KPN.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb een extra Experiaboix V9 gekregen en ik was benieuwd of ik hier ook wat mee kan, ik heb zelf een Experiabox V8

Zou ik hem kunnen aansluiten op de V8 en kunnen gebruiken als bijvoorbeeld een tweede router boven?

Alvast bedankt.
Waarom bel je KPN zelf niet en vraag of ze deze kunnen activeren, zodat je de V8 terug kunt sturen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MAX3400
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MaD_co schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Omdat elke modem een uniek nummer heeft, en deze dus waarschijnlijk is gedeactiveerd door KPN.
Bel 1200 en regel dat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:35
En je verwacht dat ze zorgen dat iemand 2 actieve modems gaan geven, die maar 1 abbonnement heeft?

Ze zullen zeggen , "stuur maar naar ons" of nog waarschijnlijker, "dat is al een ouder type, gooi maar bij het afval"

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Probeer het, geef ze beide een verschillend IP adres bijvoorbeeld 192.168.1.1 en 192.168.1.2, zet de DHCP uit en verbind ze met elkaar met een LAN kabel tussen de (gele) LAN aansluitingen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

MaD_co schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Nope, alle modems zijn in principe op alle verbindingen te gebruiken. Al dan niet na een factory reset om voipgegevens te wissen.
Als het niet werkt om de V8 te vervangen voor de V9; is de V8 toevallig een ISDN-versie (mits je internet over koper hebt)? De V9 heeft naar mijn weten geen ISDN-versie en kan daar niet op verbinden

De servicedesk maakt daar uit ervaring nog wel eens een foutje mee qua 'vervangen'

Insert vies grapje hier

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:10

MsG

Forumzwerver

Waarom gaat men per se uit van KPN? Diverse Dsl-boeren die nog de oudere experia's leveren, zoals Telfort. KPN bellen terwijl je bij een andere partij zit brengt je ook niet verder, die mogen alleen rechtstreekse klanten helpen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 19:08
@MsG heb ik ook zo'n vreselijke hekel aan hé.. zelfde als een PC kopen bij Media Markt, en dan een andere computerwinkel gaan bellen omdat je struggled met de installatie (voorbeeld)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@kloiik welkom op Tweakers.

De informatie die je gegeven hebt is best wel summier. Bij welke provider zit je en hoe kom je aan die tweede Experiabox? Die komen namelijk niet uit de lucht vallen.

Mijn advies: Neem even contact op met je provider om te vragen wat je met die tweede Experiabox moet.
Pagina: 1