Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

kleine smart? tv aanschaffen? Of pc scherm tot tv scherm?Of?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mellinda
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 15-10 12:41
Beste

Misschien een taboevraag maar hier komt ie:

Graag had ik een klein dun tv-tje aangeschaft van 20-max. 24inch met een max budget van 200,00.
Zelf heb ik al wat websites bezocht over aankoopadvies, ook al bijna aanbiedingen van elke webshop bekeken. Wou eerst voor 150 euro eentje nemen maar weet niet of 50euro meer nu wel of geen groot verschil maakt en er maar 2 jaar garantie op die dingen zit.
Nu zie ik even het bos door de bomen niet meer.

Tv moet dienen voor op een slaapkamer waar hij niet heel erg veel gebruikt wordt om dan later in de keuken gezet te worden als de oude bak het eindelijk begeeft- zijn we al dikke 22jaar aan't zeggen-, jongens wat een kwaliteit.

Ik zou hem wel graag met het internet connecteren. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een smart-tvje met wifi of lan.
Dacht zelf aan een toestel tussen 150-200 euro. Is dit er voor zijn geld? Wil er niet echt meer geld insteken omdat de garantie toch maar 2 jaar blijft gelden...

Daarnaast vraag ik me ook 1 en ander af met de beeldkwaliteit. Ik weet dat ik geen superieure dingen moet verwachten in dit prijssegment. Waar moet ik het meest op letten? Refresh rate of eigenlijk ook ergens het type processor in zo'n ding?

Ik twijfel ook welke deftige kleuren heeft omdat ik tot mijn verbazing vind dat die oude bak sinds ie digitale tv ontvangt zeker niet in kleuren moet onderdoen voor de grote "nieuwste" tv van 2008 die wij in onze living staan hebben :>

Iemand een idee/advies om me alsjeblieft op weg te helpen?

Vriendelijke groeten

mellinda

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 11:35

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
mellinda schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:25:
Dacht zelf aan een toestel tussen 150-200 euro. Is dit er voor zijn geld? Wil er niet echt meer geld insteken omdat de garantie toch maar 2 jaar blijft gelden...
Dat had je zelf toch wel op kunnen zoeken? GoT is er niet om jouw uitzoekwerk te doen. De template die naar boven komt als je een topic in CEA opent is er niet voor niets. Vooral het kopje "Wat heb je zelf al gevonden?" is een eis die we op GoT toch wel stellen aan een TS. Er zijn diverse sites, waaronder de Tweakers Pricewatch, waar je je eisen in kan vullen en zo het aanbod kan zien.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-10 23:42
Dit is een prima tvtje voor die prijs en vrij dun

pricewatch: Philips 24PFS4022 Zwart

Je moet geen smarttv willen voor dat geld. Is er niet en als het er is is het zo beperkt dat je er nog geen fluit aan hebt. Voor een paar tientjes kun je een android box of stick bestellen die je daarvoor kunt gebruiken en dan heb je gewoon een complete android tv voor zo goed als 200 euro.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij Kruidvat heb je voor 100 euro een 24'' Philips dacht ik (50 procent korting en nog eens 30 procent korting).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• mellinda
Dank je voor de reacties.

Mijn excuses i.v.m. die templates. Wou niemand tegen de borst stoten.
Ik verwacht ook niet dat anderen opzoekingswerk voor mij verrichting voor alle duidelijkheid zoals u formuleerde.

In het verleden ben ik gewoon te vaak opgelicht door verkopers van elektronicawinkels, er zijn er die wel eerlijk advies geven maar helaas ben ik niet bij deze mensen terecht gekomen toen.

Ik had al reviews en verschillende pricewatch selecties zitten zoeken.
Sommige dingen zijn ook wat ongelukkig geformuleerd zie ik.

Wat ik zelf al had gevonden waren enkele modellen waar ook die 24" Philips bijzat. Ik heb bij nog geen enkele winkel een klein tv'tje gezien, vandaar dat ik twijfelde over de kleuren van het scherm (familielid heeft een 22" met oerlelijke kleuren), wil geen miskoop begaan.

Die Philips, HKC 20 inch Full HD LED TV DVB-T2/T/S2/S/C/CI+/HDMI/USB DVD , LG 24MT49S, OK OLE20540-B 20" FULL LED.

Volstaat eigenlijk 50Hz vernieuwingsfrequentie zonder haperen als je er niets speciaals mee doet?

Zal een stickje nemen om een tv slim te maken. Zijn die dingen veilig als die soms op een openbaar netwerk worden gebruikt? (in mijn geval studentenkamer?)

Bedankt om me verder te helpen.

Vriendelijke groeten

• route99
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 02:30
Zonder netwerk maar met digi ingang, rechtstreeks dus digitenne zonder kastje voor Free to Air zenders.
http://www.coolsound.nl/lg-m2262d-wz-monitor/P23420
Staat ook in de pricewatch, maar bovenste is het enige adres dat hem nog heeft.
Met DVD-T kijk maar of je er wat aan hebt.

Er zit iig USB op, dus werkt wrs met die Android box of stick
Allemaal wel checken... zelf.

LG is prima, heb zelf het oude broertje, doet het al > 10j probleemloos.

wil je meer? 2 hands via MP, dan kun je iets kopen met meer opties.

route99 wijzigde deze reactie 06-01-2018 00:40 (9%)

• mellinda
Dank je. Heb uiteindelijk een Tv-tje. Is wel iets anders uitgedraaid dan verwacht. In een winkel zowel een 24" Philips Tv als een salora van 22" zien staan. Vond de Philips heel mooi qua donkere kleuren op het scherm. Was wel een rare kijkpositie vond ik.
Bij de Salora leken de rode kleuren mooier uit te vallen.
Ben naar huis gegaan en wou nadien de Philips na twee weken bestellen.

Nu bleek online dat de Philips tv-tjes waren uitverkocht en ook de toonzaalmodellen.
Ik terug naar de winkel met het Salora tv-tje van 22" dat eind vorig jaar was uitgekomen.
Heb voor een mooie prijs kunnen afdingen en het toonzaalmodel meegenomen.
Enige dat eraan was, was een klein schrammetje aan de lak.

Heb een type typ-ex gebruikt die ik thuis liggen had om het zwart schrammetje terug wit te maken en wat afgeschraapt tot het net alleen over de streep kwam. Zo goed als onzichtbaar nu. 8)7
Dynamische beeldinstellingen laten de donkere kleuren wel dicht bij de Philips komen.
Over de klankkwaliteit ben ik ook meer dan tevreden.

De LG heb ik helaas niet overwogen omdat ik deze in geen enkele winkel was tegengekomen. Voor beeld kijk ik liever eerst in een winkel zelf eer ik iets bestel.

Dank je wel allemaal in ieder geval :)
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True