Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Development laptop, 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
Wat ga je met je laptop doen?
Development, frontend met name. VS code gebruik ik. Een vagrant box kunnen draaien zou fijn zijn.

Wat is je budget?
Max 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Maar gewicht is niet zo'n issue voor mij. Bouwkwaliteit wel, want hij gaat veel mee onderweg.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zie weinig issues met Lenovo, dus dat heeft mijn voorkeur.

Het lijkt me logisch om nu voor een 8th gen Intel i5 of i7 te gaan, dat is nu het best verkrijgbare te zijn. Met daarbij 8gb, maar liever 16gb ram (zelf upgraden is geen probleem). 256gb SSD is fijn, 512 is met dit budget niet goed te doen vrees ik. Goed toetsenbord is erg belangrijk voor mij. Scherm dient ook een goede kleurweergave te hebben.

Het liefst, als het kon, kocht ik een Lenovo Thinkpad e580. Maar die is er nog niet.

Wat ik zag was een ideapad 520, maar ik twijfel aan de bouwkwaliteit van die serie. Moet natuurlijk wel degelijk en betrouwbaar zijn.

Daarnaast heb je de wel goed verkrijgbare HP ProBook g5. Ziet er op zich goed uit, maar ik twijfel aan de kwaliteit van HP, weinig goede ervaring mee gehad of gehoord.

Heb ook naar de Dell latitude 15 7000 gekeken, maar ik heb het idee dat die in de categorie van de ideapad valt qua bouwkwaliteit.

Mis ik nog wat? Ik heb haast, wil het deze of volgende week wel aanschaffen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
https://www.laptopshop.nl...20-15ikbr-81bf008nmh.html

Het is deze geworden met 8gb extra ram (in totaal 12 nu, default is 4 gesoldeerd en 4 in een slot). Had hem in de winkel bekeken en hij voelde degelijk aan en het toetsenbord is goed.

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 04-01-2018 16:37 ]