Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vriend uitnodegen in call of duty BO2

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• MRoubos
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 28-12-2018
Ik heb Call of duty Black opps 2 op mijn laptop staan, nu zou ik graag met een collega het spel willen spelen, maar die doet het via zijn PS3. Is er een mogelijkheid dat hij mij of ik hem kan uitnodigen? Ik zie hem niet en hij ziet mij niet.
Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 07:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee. Dat heet crossplay of cross-platform.

Ik druk me nu negatief uit (mogelijk) maar ondanks dat er wat mogelijkheden zijn, lijkt Sony hierin het minst te willen meewerken. Alleen Microsoft heeft een aantal crossplay-games die je kan spelen op PC tegen Xbox-users.

Ga er even veilig vanuit: 99.99% van alle games kan je niet spelen tegen mensen op een ander systeem.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• MRoubos
Jammer

• MRoubos
Nog een vraag. Is het mogelijk om Call of duty black ops 2 op een PS4 te spelen. Lijkt dat de game alleen voor PS3 is.

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:01

iCore

Dat is mijn uitspraak.

quote:
MRoubos schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:39:
Nog een vraag. Is het mogelijk om Call of duty black ops 2 op een PS4 te spelen.
Nee.

Je zou misschien een PS 3 aankunnen schaffen. (Best goedkoop, is ook wel logisch.)

Bijv. deze:

https://tweakers.net/aanb...station-3-40gb-zwart.html

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• MRoubos
Ik dacht als ik toch een PS moet aanschaffen, dan kan ik net zo goed een PS4 aanschaffen

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Helaas, dat hele crossplatform is nooit echt van de grond gekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True