Toon posts:

Geforce2MX & Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb net windowsw xp geinstaleerd en kom er achter dat op de site van nvidia geen drivers ervoor zijn de drivers van win2k en win9x doen het ook niet is er een andere optie? of is aleen windoos98 het enige? BTW resolutie is niet echt slecht omdat ie wel een goedde standaart video kaart ziet aleen ik wil openGL suport enzo.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:53

boesOne

meuh

Hmm.. bij mij werd de gf2mx gewoon herkend en had winXP native driver support..
build2505 RC1 heb ik.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
Das ff heel vaag want ik heb die built ook alles ziet er goed uit behalve dat bij beeldscherm eigenschappen staat
(Default monitor)on
en als ik ben device manager kijk staat er
NVIDIA Geforce2 MX/MX 400
This device cannot start. (Code 10)
die is de win2k driver want anders stond er zo'n standaart ding :(

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:53

boesOne

meuh

Da's inderdaad pretty weird. Ik heb een 2mX powercolor, was bang dat die misschien niet goed herkend zou worden en winXP drivers van powercolor geloof ik niet in.
Wijkt jou 2mx misschien af van het standaard design.. Of wordt je monitor niet goed herkend.. dan ff plug en play mon istallen..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een Hercules Geforce 2 MX en ik heb onder XP ook geen enkel probleem, wordt meteen gedetecteerd, en met de NVidia 12xx drivers ook geen enkel probleem.
Ik zou toch proberen de NVidia drivers aan de praat te krijgen.

Verwijderd

vanaf detonater 12.41 (win 2000) zijn ze geoptimaliseerd voor winxp
Pagina: 1