Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - DennusB tupu1302

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views
Hoi Modjes,

Allereerst de beste wensen voor 2018!

Ik heb een case die ik jullie even wil voorleggen. Ik kom er niet uit met een mede GOT'er aangaande een negatieve review die hij mij heeft gegeven.

Het verhaal is als volgt :

- tupu1302 stuurt mij op maandag 1 januari 2018 11:53 een bericht aangaande een advertentie van mij (iPhone 8 ).
- Op maandag 1 januari 2018 16:35 geef ik tupu1302 reactie dat de telefoon er nog is.
- Vervolgens krijg ik binnen krap 24 uur 4 berichten van tupu1302. De laatste geeft al aan dat hij wil afzien van de koop door een gebrek aan reactie van mijn kant. Prima, als dat zijn keus is.

Maar vervolgens geeft hij mij een negatieve review op mijn profiel.

Ik heb hem in een DM ook uitgelegd dat het viel op feestdagen (31 December 2017 20:30 tot 1 Januari 2018 07:30 stond ik op een feest in Amsterdam), daarna heb ik vanaf ongeveer 16:00 uur brak en ziek op de bank gelegen. Volgens hem betekent het volgens hem dat als ik reageer om 16:35 ik de rest van de dag ook moet reageren, ongeacht of ik beschikbaar ben of niet.

Ik vind zijn review op mijn profiel onterecht, mede omdat ik vaak juist beoordelingen krijg over de snelle reacties. Dat ik een keer een dagje niet zo snel reageer kan hij me moeilijk aanrekenen, z'n ongeduldige gedrag (te zien in de DM's) vind ik eerder raar dan mijn reactie na 24 uur.

Kunnen jullie hier je licht eens op laten schijnen?

@tupu1302 is via DM geinformeerd over dit topic en hij kan dan dus ook meelezen en reageren.

Alvast bedankt!

Mijn LinkedIn!

Iemand die hier nog even naar kan kijken? :)

Mijn LinkedIn!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:45

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Geen overeenkomst dus weg.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True