Bitdefender blijft in menubalk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022447

Topicstarter
Mijn vraag,

Enkele weken geleden liep mijn proefperiode van Bitdefender ten einde, na het verwijderen van dit programma blijft er een icoon in de menubalk staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weg krijg?

Thanks

Beste antwoord (via Anoniem: 1022447 op 04-01-2018 11:31)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 22:07
Kijk eens in Syteemvoorkeuren > Gebruikers&Groepen > je account > tabblad Inloggen
of daar ergens nog Bitdefener staat. Zo ja, aanklikken en dan het minnetje.

Staat t daar niet bij, dan zit het mogelijk ergens in je library nog een bestandje, mogelijk in een van de launchagents / launchdaemons / startupitems / caches.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe heb je Bitdefender verwijderd? Via de instructies van How to uninstall the New Bitdefender Antivirus for Mac? Heb je de computer al 'ns opnieuw opgestart? Anders kun je de instructies van https://apple.stackexchan...endpoint-security-for-mac volgen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de instructies gevolgd en het programma is nergens meer te vinden maar toch blijft dat icoon in de menubalk...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 22:07
Kijk eens in Syteemvoorkeuren > Gebruikers&Groepen > je account > tabblad Inloggen
of daar ergens nog Bitdefener staat. Zo ja, aanklikken en dan het minnetje.

Staat t daar niet bij, dan zit het mogelijk ergens in je library nog een bestandje, mogelijk in een van de launchagents / launchdaemons / startupitems / caches.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Stond inderdaad nog ergens tussen launchagents

Thanks !