Toon posts:

My first Casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen zoals beloofd, hier mijn eerste CaseMod. Verbeteringen zoals raamprofiel ed. komen er nog aan. En ik ga hem nog een keertje spuiten. Als je nog suggesties hebt, laat het me weten.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.bakker26/casemod.jpg

Er zijn tijdens de werkzaamheden 4 slijptolletjes van de [namaak] dremel versleten. En ik zat helemaal onder die zwarte meuk van die slijpschijf[jes].
Het duurde maar liefst 3 uur voor die klereplaat eruit geslepen was, de volgende keer gebruik ik wel springstof oid.

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 10:04
Ziet er wel goed uit. goed geslaagd als eerste case mod

Verwijderd

voor lange afstanden wil een decoupeer ook wel werken..
en zit er nou een golf in je frontje?
verder wel een leuk raampje, ergens nog case fans?

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:30
cool. dit wil ik ook! :9
ziet er goed uit!

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Ziet er idd errug netjes uit!

Alleen een tip: Gebruik bij het volgende raam geen springstof, maar gewoon een decoupeerzaag met een goed ijzerzaagje! (Scheelt je heel wat ellende, en het is bijna in een keer mooi, dus je hebt niet zoveel van die braampjes e.d. zoals met een dremel (of nep-dremel))

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

komt er nog een ccfl in?

Raam is cool. Stoere vorm

Verwijderd

Topicstarter
Decoupeerzaag wil ook wel inderdaad, als je er een tot je beschikking hebt. Maar dat had ik dus niet. De kast is gegolfd of hoe zeg je dat? En extra fans zaten erin, twee stuks, eentje voorin, waar die bolling zit, en eentje achter, waar je nu zo een ronding ziet met allemaal gaatjes, die fans zijn er nu uit. En voorin in dat grote gat ( het onderste ) daar zit een klein 40 mm fannetje van mijn vorige proc. koeler. Enne die ruit vastmaken... kan ik dat het beste doen met van die silliconenkit uit een tube? Of kan ik hem beter vastmaken met parkertjes ofzo ?

edit:

Een ccfl komt erin, blauw of oranje, moet ik nog effe over denken.

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Op donderdag 12 juli 2001 12:59 schreef powerpulse het volgende:

Het duurde maar liefst 3 uur voor die klereplaat eruit geslepen was, de volgende keer gebruik ik wel springstof oid.
Ik kan niet wachten op je volgende casemod :P

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 14:40
Netjes!
Leuk raampje heb je daar :)
kast is ook wel aardig trouwens.

Verwijderd

Mooi gedaan. 8-) Je hebt nu ook gelijk de officiele status "hardcore-dremeler".

Verwijderd

Ziet er leuk uit.
Dat raampje kan je imho trouwens het beste bevestigen met dubbelzijdig car-tape.
Dit zie je van buitenaf totaal niet en het is later ook nog een keer te verwijderen als je dat zou willen.
Plus dat je er nooit een zooitje van kan maken, het werkt altijd.
Helaas heb ik gister met mn domme hoofd mijn ccfl gebroken per-ongeluk.
Als mijn nieuwe binnenkomt krijgen jullie pics te zien van mijn casemod.
(ook 1e keer)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op donderdag 12 juli 2001 12:59 schreef powerpulse het volgende:
Decoupeerzaag rulez :)

Verwijderd

vanwaar al die moeite? :)

ziet er flex uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, er zit nu een blacklight in. Weliswaar een hele kleine, tis een 6 Volt op batterijen. Maar handige Harry die ik ben, ik heb er gelijk een adapter aan gesoldeerd. Helaas is die adapter maar 4.8Volt. (kwam van mijn overleden sony gsm) Zal vanavond wel effe een plaatje schieten in het donker. Ik heb al raamprofiel van rubber besteld. En de glasplaat zit inmiddels vast dmv 4 bouten en 4 moertjes. De ccfl ben ik nog voor aan het rondneuzen, maar die zijn vrij duur. Dan maar een neon of een blacklight peertje van 5 piek. I will keep posting the updates :).

Greetz powerpulse

Verwijderd

Ziet er netjes uit voor een eerste casemod.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op vrijdag 13 juli 2001 14:30 schreef powerpulse het volgende:
Ik heb al raamprofiel van rubber besteld. En de glasplaat zit inmiddels vast dmv 4 bouten en 4 moertjes. De ccfl ben ik nog voor aan het rondneuzen, maar die zijn vrij duur. Dan maar een neon of een blacklight peertje van 5 piek. I will keep posting the updates :).
2 vragen, waar heb je het raamrubber besteld en wat kost het ?

1 opmerking een ccfl duur ? ik heb een blauwe van 10 cm die kickass veel licht geeft inclusief voedingkje voor maar 25 piek.
Bij de plaatselijke electro boer :) ( electra in breda ) dus zo duur hoeven ze niet te zijn

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 16:02 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

2 vragen, waar heb je het raamrubber besteld en wat kost het ?

1 opmerking een ccfl duur ? ik heb een blauwe van 10 cm die kickass veel licht geeft inclusief voedingkje voor maar 25 piek.
Bij de plaatselijke electro boer :) ( electra in breda ) dus zo duur hoeven ze niet te zijn
raamrubber wil ik ook weten waar die dat haalt... :)

regenboog.net
die verkopen ook CCFL!! heb er zelf 2! 30,- incl. 12V voeding...

Verwijderd

Topicstarter
raamrubber heb ik besteld bij www.louis.nl .. :)
en de ccfl heb ik vanmiddag besteld bij www.regenboog.net

Lamp
Randprofiel

Ik heb de exacte url's er maar effe bijgezet.. das makkelijker

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Yo PowerPulse

Leuk gedaan die "kees modificatie"

Leuk modelletje (vrouwlijke vormen ;) )

Goed bezig en ga zo door!!!

Greetz DinoRacer

• Fugitive|IA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07-2005

Fugitive|IA

Uhmmm ff denken

Dat is toch zoon fujitsu siemens T-BIRD kast

Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Strakjes :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Pagina: 1