iPhone 5s doet niks na wisselen accu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb twee iPhones 5s. iPhone 1 krijg ik niet meer aan de praat omdat hij blijft hangen met iTunes logo na update.
De ander (2) ging na een update de accu veel korter mee en lade heel langzaam op.

Ik wil nu de accu van iPhone 1 plaatsen in iPhone 2.

Maar na wisselen gaat de iPhone2 niet meer aan, terwijl iPhone 1 het wel doet.
Doe ik de accu weer terug dan doen ze het beide weer.

Maar doe ik de accu van iPhone 1 weer in de iPhone 2 daarna blijft hij nog zwart.
Het ligt dus niet aan aansluiten, want alles zit goed.

Het gekke is dus dat de accu's het in beide iPhones doen alleen de ene niet in de andere.
Iemand een idee waar dit aan ligt?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Je weet zeker dat het beide 5S zijn en niet de 1 een 5C of 5?

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:16
Zelfde modelnr op beide accus? Sommige iPhones hebben verschillende accus ondanks dat het hetzelfde model telefoon is.

Oh, en wat gebeurd er als je iPhone 1 daadwerkelijk aan iTunes hangt?

[ Voor 23% gewijzigd door RonaldMcDonald op 03-01-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
@Verwijderd geprobeerd aan/uit + homeknop ingedrukt te houden voor 30 sec ?

w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

leg iPhone2 met juiste batterij aangesloten aan Apple/ MFI laadsyteem en druk home plus powerbutton in tot witte/zwarte Apple teken verschijnt. dan alles laten liggen tot +- 30min na 100% lading.

edit:kijk even of het org. batterijen zijn en zelfde APN code hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Hackus op 04-01-2018 12:06 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reacties
@RonaldMcDonald ik zal zsm de iPhone weer open maken om de modelnummets tr checken, wel vreemd toch dat de ene accu het wel in beide doet en de andere niet?
Als iPhone 1 aangesloten is op iTunes herkend hij hem wel en zegt dat hij gevonden is in herstelmudus, als ik hem vervolgens wil herstellen loopt hij vast op wachten op iPhone. Eigenlijk al van alles geprobeerd en de hoop opgegeven met dit toestel. Vandaar dat ik hem voor de onderdelen wil gebruiken.

@frankym geprobeerd zonder resultaat
@Hackus accu kalibreren is al meerdere keren gedaan zonder effect helaas. Toestel is 3 jaar oud, is de accu niet gewoon op?

Het zijn originele accu's want deze zijn nooit eerder vervangen. Apn code nog niet gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
@Verwijderd jammer, het zou idd goed mogelijk zijn dat je batterij gewoon op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:00:
Thnx voor de reacties
@RonaldMcDonald ik zal zsm de iPhone weer open maken om de modelnummets tr checken, wel vreemd toch dat de ene accu het wel in beide doet en de andere niet?
Als iPhone 1 aangesloten is op iTunes herkend hij hem wel en zegt dat hij gevonden is in herstelmudus, als ik hem vervolgens wil herstellen loopt hij vast op wachten op iPhone. Eigenlijk al van alles geprobeerd en de hoop opgegeven met dit toestel. Vandaar dat ik hem voor de onderdelen wil gebruiken.

@frankym geprobeerd zonder resultaat
@Hackus accu kalibreren is al meerdere keren gedaan zonder effect helaas. Toestel is 3 jaar oud, is de accu niet gewoon op?

Het zijn originele accu's want deze zijn nooit eerder vervangen. Apn code nog niet gecheckt.
Apple iPhone 5s A1457, A1528, A1533 gebruiken deze batterij APN 616-0652, -0720, -0728, 1560mAh

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1