kijk es op de site van compaq en Toshiba
misschienstaat er daar wel meer over.
misschienstaat er daar wel meer over.
Ik heb een Compaq Armada E500 (PIII 600) met tv-out (tulp). Dus ze bestaan wel.Op donderdag 12 juli 2001 12:53 schreef Cyber-D het volgende:
Ik ben opzoek naar een laptop met TV-out capaciteit. Liefst s-video of tulp. Bestaan die dingen wel?
Ja hoor, toshiba heeft er wel meerdere met tulp uitgang..Op donderdag 12 juli 2001 12:53 schreef Cyber-D het volgende:
Ik ben opzoek naar een laptop met TV-out capaciteit. Liefst s-video of tulp. Bestaan die dingen wel?
Denk dat je beter eerst kunt posten wat je nou precies voor laptop wilt (proc, geheugen, hd, cd/dvd en zo) de meeste laptops hebben toch wel TV-out..
Eeuwige n00b
Uhmm...ik wil'm voornamelijk voor VJ'en gebruiken met goede video afspeel capaciteiten. Als je een video afspeeld in Windows Mediaplayer, wil ik'm fullscreen op de tv-out kunnen zien. Net als op mijn Matrox Marvell G400. Weet iemand welke ik het beste kan kopen en hoeveel die kost?Op donderdag 12 juli 2001 12:57 schreef fazer het volgende:
[..]
Ja hoor, toshiba heeft er wel meerdere met tulp uitgang..
Denk dat je beter eerst kunt posten wat je nou precies voor laptop wilt (proc, geheugen, hd, cd/dvd en zo) de meeste laptops hebben toch wel TV-out..
Verwijderd
Toshiba Tecra 8100 Kan het allemaal (wat jij wil dan
) maar kost ergens rond de 10,000 piek. Zoek eventueel ff op pricewatch want dat heb ik niet gedaan ik heb gewoon ff gekeken wat we er hier voor betaald hebben
Packard Bell heeft er ook 2- de Croma (nee ondanks naam kun je er geen CDs mee bakken) en de iets minder extravagante maar duidelijk betere SC3700. In beide gevallen een ATi Rage mobility chipset die de graphics doet.
Oslik blyat! Oslik!
Oooh...Maar nieuw is ...humm..duur! Ik heb in vraag@aanbod eentje gevonden voor 3000 piek. Toshiba Tecra 8100 Nice price! Maaar...nu nog 3000 piek zien te regelen....hmmm....think!
Wat is je budget dan??Op donderdag 12 juli 2001 13:30 schreef Cyber-D het volgende:
Oooh...Maar nieuw is ...humm..duur! Ik heb in vraag@aanbod eentje gevonden voor 3000 piek. Toshiba Tecra 8100 Nice price! Maaar...nu nog 3000 piek zien te regelen....hmmm....think!
Eeuwige n00b
Moet toch een laptop voor te vinden zijn met tv-out...Op donderdag 12 juli 2001 13:40 schreef Cyber-D het volgende:
Jah...maximaal 3000 piek....of is dat te veel?
Jammer dat ik niet meer weet wat voor laptop ze altijd bij mijn stagebedrijf gebruikten..
Ik geloof iets van een Toshiba 4200 Pro..
Maar die hadden niet allemaal video-out...
Eeuwige n00b
Ook de Compaq Armada E500 heeft een tulp-tv-out.Op donderdag 12 juli 2001 12:53 schreef Cyber-D het volgende:
Gebruik ik VEEL... lekker divxjes bekijken, laptop naast de bank, snoertje naar de tv en midiset
heel veel laptops hebben dat, ideaal (gewoon ff op websites kijken, staat er heel vaak wel bij)
ik heb zelf een toshiba satellite pro 4300 met tulp uitgang, werkt perfect op de tv, fullscreen in mediaplayer
ik heb zelf een toshiba satellite pro 4300 met tulp uitgang, werkt perfect op de tv, fullscreen in mediaplayer
Khep net een Toshiba Satelite 1800 in een PC-prive project bestelt.
- Celly 800
- 15 Gb HDD
- 128 Mb
- DVD
- 14"scherm
- TV-out, USV, Fast-IR etc.
Voor een schappelijke prijs van 3780 piek (zie ook op www.toshiba.nl )
Uiteindelijk wordt een 300 piek van de mijne door de baas bijgelegd en de rest met het bruto salaris verrekend en zal ik iets van 2200 piek betalen
- Celly 800
- 15 Gb HDD
- 128 Mb
- DVD
- 14"scherm
- TV-out, USV, Fast-IR etc.
Voor een schappelijke prijs van 3780 piek (zie ook op www.toshiba.nl )
Uiteindelijk wordt een 300 piek van de mijne door de baas bijgelegd en de rest met het bruto salaris verrekend en zal ik iets van 2200 piek betalen
Ok kep maar een nieuwe lappy gehaald. 2500 piek voor Celly 700, 6 Gb hdd, 64Mb ram, 8 Mb video en een Trust video out converter voor 300 piek. Precies wat ik zocht!
Die Trust video-out kan je ook mee inzoomen op gebieden op je desktop! Trust kan je dus soms wel trusten!
Pagina: 1