"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Hebben we al gedaan. Probleem is dat hij er toen mee kwam dat er geen copyright op stond en datie de rechtsbijstand heeft gebeld om te vragen of wij iets konden doen.Op donderdag 12 juli 2001 13:02 schreef OzBoz het volgende:
Kan me voorstellen dat je er een hekel aan hebt, maar vaak kost het je ongelovelijk veel energie er wat aan te doen. Moet je net zin in hebben. Probeer het eerst met een mailtje wat vrij rustig qua tone-of-voice is.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Volgende keer in AL je plaatjes je copyrights zetten!!! (kneusjes vergeten meestal die eruit te slopenOp donderdag 12 juli 2001 13:04 schreef drZymo het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan. Probleem is dat hij er toen mee kwam dat er geen copyright op stond en datie de rechtsbijstand heeft gebeld om te vragen of wij iets konden doen.
Eén voordeel: je idee was goed, anders had ie het niet geript.:P
Tja, het is pech, ik heb het ook een keer meegemaakt dat het menu van mijn site geript werd, maar daar was ik meteen achter en die persoon heeft het ook meteen toegegeven en het weggehaald. Maar toch...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
maar goed, u hebt nog de originele .psd toch? Sue 'm dan
Als je nou een legale versie van photoshop (zou hebben) hebt
Das ook een goeie jaOp donderdag 12 juli 2001 13:07 schreef prototype het volgende:
Ugh, zavin. die gozer moet 's geddossed worden, ik zal ook al die forum makers wel informeren als ik ze op de chat zie van jouw piraat acties zavin, als je dit leest.
maar goed, u hebt nog de originele .psd toch? Sue 'm dan
Als je nou een legale versie van photoshop (zou hebben) hebt, kon je die images ook digimarcen
, doe ik altijd als het een concept test is
Ik zie niet hoe je niet zou kunnen winnen met de originele psd, daag die SOB maar uit 'k weet zeker dat 1 van jullie erg gaat zweten als ze om de originele psd gaan vragenOp donderdag 12 juli 2001 13:10 schreef drZymo het volgende:
[..]
Das ook een goeie ja
Verwijderd
Verder kun je er geloof ik weinig dwang achter zetten..
Ik weet nog wel dat www.detelefoongids.nl een claim van KPN kreeg omdat de opmaak teveel op de officiele versie van KPN (.com) leek.
De rechter bepaalde toen dat de .nl moest worden aangepast.. KPN kreeg hem geloof ik..
Zet dat anders bij in je mail !
Maar goed, enigzins ook een beetje jouw fout dus als het zou uitlopen op een teleurstelling -> live and learn
Je kan er van uit gaan jah, en daarom ook proberen het te voorkomen. Maar idd, het is onvermijdelijk (evident -> vandale roelsOp donderdag 12 juli 2001 13:24 schreef raptorix het volgende:
Je moet er ook gewoon vanuit gaan dat je site/idee op internet geript kan worden, das evident aan een open medium
Copyright hoef je niet op je site te zetten, dat heb je of je hebt het niet.
Aan rechtsbijstand heeft die jongen niets, want die sluiten copyrightzaken altijd uit.
Wat moet je doen:
1. Zeg dat hij een onbreuk maakt op het auteursrecht dat je hebt op je site. Het plaatsen van een copyright teken is niet meer dan een reminder aan de bezoeker dat er copyright op je site zit. Het is niet zo dat een pagina geripped mag worden omdat er geen copyright bij staat.
2. Als hij te lame is om de pagina te verwijderen meld hem dan aan bij zijn host. Als je de inbreuk duidelijk kunt maken aan de host zullen ze de pagina waarschijnlijk wel verwijderen.
3. Geef effe de links, dan is het voor ons ook duidelijk waar het over gaat.
Ben je bereid 300 piek per uur voor een advocaat neer te tellen dan kun je in het uiterste geval met je zaak naar de rechter. Maar die optie zal bij jou vanwege een tekort aan financiele middelen wel niet aanwezig zijn.
ICQ of mail maar ff als je het niet in de topic wil knallen.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Lezen is ook een vak he yellow, vooral als het bold staat lees je er makkelijk overheen.Op donderdag 12 juli 2001 13:34 schreef Yellow het volgende:
In nederland hoef je geen copyright eronder te zetten, gezien als je iets maakt en je het kan bewijzen, je er intelectueel recht over hebt.
Maar gaat dat weer om dat forum
[topic=169760]
weet PlayR hier al van? anders inform ik 'm wel graag hierover
Advanced sheep-counting strategies
|{ brrr }] |
ik weet hoe je 'm financieel terug kan pakken.
Ik ben er dus net achter gekomen dat hij op freehosting gehost is dankzij een 404(DANK U!).
Hij heeft hierbij dus denk ik een datalimiet van ongeveer 1GB p/m. Als hij deze overscheidt, moet hij flink z'n portomonee erbij pakken want freehosting staat er om bekend dat per extra X mb je flink moet dokken.
Dus DrZymo, bouw een script en laat 'm maar 's flink refreshen
Edit:
'k weet alleen niet of het ook zo het geval is bij ladot zoals het nu heet.
* Yellow|A gaat nu maar eens vakantie voorbereiden, denkt ie'
|{ brrr }] |
PS. Ik herhaal nog maar wat cutter reeds zei: op je eigen creaties heb je automatisch auteursrecht. Daar zijn geen copyright-tekentjes voor nodig, al helpen ze wel bij het voorkomen van rip-offs.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
<eeeeeeevil grin>Op donderdag 12 juli 2001 13:51 schreef prototype het volgende:
Ik ben er dus net achter gekomen dat hij op freehosting gehost is dankzij een 404(DANK U!).
Hij heeft hierbij dus denk ik een datalimiet van ongeveer 1GB p/m. Als hij deze overscheidt, moet hij flink z'n portomonee erbij pakken want freehosting staat er om bekend dat per extra X mb je flink moet dokken.
Dus DrZymo, bouw een script en laat 'm maar 's flink refreshen
uhm ja het is de Wasp site ja.Op donderdag 12 juli 2001 13:43 schreef prototype het volgende:
OH MIJN GOD HEEFT HIJ DE WASP SITE GECOPIED?!
weet PlayR hier al van? anders inform ik 'm wel graag hierover
ik zal jullie ff de urls geven
onze site: http://www.fotosoep.nl/temp/messenger/index2.html
zavin: www.zavin-inc.nl
Maar ik ga zo ff een mailtje sturen naar freehosting. daar staat de site op namelijk.
Innovation beyond Imagination
None of the scripting, images or something else on this site may not used,
- by some body else that is not working on this site or is a member of the Zavin Inc. Network.
- You got some problems if you do that and ignore my warnings!
Je doet maar.- Any unlegal copies of this page will be reported as a crime.
Oftewel: ook de websites die ze niet gemaakt hebben maar er wel opstaan- This mean for all the site we have made or standing on this server.
Mmmh, op welke server stonden ze ook alweer? 0wn3n ze nu al die websites daar?- Every byte on this server is (c) by us.
Maar hoe ben je er in godsnaam achtergekomen dat zo'n obscure site een rip-off van jou is.Hier vind U alle informatie over onze samenwerking met microsoft.
Dinsdag 11 Juli 2001:
- Vandaag is de samenwerking rond.
- Zavin Inc. gaat de nieuwe software voor Windows XP maken
- meer informatie over deze producten voor Windows XP volgt later op onze producten site.
- Alle software die voor Windows XP geschikt zijn krijgen deze sticker:
- Zoals al eerder vermeld meer informatie volgt later
[search=coolcipp]
[search=zavin]
Geeft wel wat leuke leesstof.
LOL, die kerel is echt triest.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
DOOOOOHW(kever (bug) = een foutje in het forum )(een foutje wordt ook wel bug genoemd)
(Moet wel automagisch gaan dan, want vanavond ben ik de hele avond weg, dan kan ik dat proggie aan laten
LaDot.com sais:
Ladot Basic
Aanvraag en registratie domeinnaam
Website bereikbaar onder eigen domeinnaam (www.bedrijf.nl)
1 Webmail adres
5 MB Webspace
500 MB dataverkeer per maand (voldoende voor circa 1250 bezoekers)
Supersnelle dubbel uitgevoerde 155 Mbit verbinding direct aan de Amsterdam Internet Exchange
Volledige FTP-toegang
Geen banners
LaDot standaard = 1,5 GB dataverkeer (voldoende voor circa 3.750 bezoekers per maand)Extra dataverkeer boven uw quotum wordt doorbelast à 0,07 / fl 0,15 per MB
Alle prijzen zijn exclusief BTW
1 euro = fl. 2,20371
Hoe we dit weten. Een vriendelijke persoon genaamd Wout (bedankt nog daarvoor) kwam op ons forum met de volgende melding:Op donderdag 12 juli 2001 14:59 schreef cutter het volgende:
http://www.zavin-inc.nl/microsoft.htm
[..]
Maar hoe ben je er in godsnaam achtergekomen dat zo'n obscure site een rip-off van jou is.
[search=coolcipp]
[search=zavin]
Geeft wel wat leuke leesstof.
LOL, die kerel is echt triest.
MAAR ik heb nu een zeer vriendelijk mailtje gestuurd naar abuse@ladot.com (de abuse afdeling van freehosting). Ik moet zeggen dat het best lastig was om vriendelijk te blijven na het zien van zijn leuke copyright melding. Sjit zeg wat moet ikIk had laatst ergens (op GoT volgens mij) een test layout gezien van de nieuwe WASP site, nu krijg ik net van een of andere spammert op IRC een link, ff geopend en dit is dus een regelrechte rip-off
Als dit design niet van jullie is close dit dan maar, maar ik dacht dat ik dit eerder had gezien als WASP design
het gaat om deze site: www.zavin-inc.nl/#
SHIBBY!
LaDot plus is 4 gb datatransfer p/m overigens.
<edit>
* Yucon heeft ook wel eens dit soort dingen gedaan (rips & fantasybedrijfjes)... toen hij 12 was ensow...
</edit>
Ik denk dat iedereen die de site van WASP vergelijkt met die van zavin uit het intellect dat spreekt uit de site wel kan bedenken wie het ontwerp gemaakt / bedacht heeft. Wat een mafkees, zeg gaaaat het
Doet me denken aan die mallepietjes die vroeger hun naam gingen zetten onder bekende .MOD-jes en .S3M-etjes. "Kijk eens wat ik kan?" Ja, "Kijk eens wat ik wil kunnen" bedoel je.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Ach, misschien vond hij de site zo mooi dat hij em ook graag op z'n eigen server wilde..
Als hij echt in gebruik wordt genomen zou ik pas actie ondernemen..
En Play-R, we staan achter je !
Verwijderd
Kijken we in se saus,: de naam van de maker, en de locatie van de scripts waren niet eens aangepast , en stonden nog op de naam van mijn collega.. en werden vanaf zijn @home servertje gerunt.
mailen ze hem na aanleiding van een email: "zo kunnen wij ook wat leren" ......vreemd een bedrijf die het leren moet van een student..
Oja, http://www.veendamdigitaal.nl en http://www.aspweb.nl als je ff wilt lachen..
alles is van http://www.acombv.nl
DIT IS GEEN SPAM, maar ... eh.. ik moet hier van kotsen
Verwijderd
mijn gfx zijn ook wel eens gejat
al ging t dan alleen om wat buttons van een kleine site
hierdoor gaan mensen ook weer van die rechtermuisknop disable scripts draaien die geen enkel zin hebben
heel irritant allemaal
is het niet een idee om een site te maken met een blacklist
dat duidelijk te zien is wie welke site geript heeft enzo
dat iedereen kan zien wat voor sukkels het zijn die dat doen
over post hierboven :
ik zie niet echt grote overeenkomsten hoor
wel vreemd dat er bij dat asp copyright 2000 aspweb bijstaat hehe, en untitled document hehe
kzou zeggen, plak een 'zoek de verschillen' poster met wat negatieve dingen over dat bedrijf op die winkel van ze in veendamn
Kom over 1 week terug
|{ brrr }] |
hmm, goed dat ladot zo snel reageert. Heb het persoonlijk niet zo op nina brink, maar dit doet ze dan toch goed.Op donderdag 12 juli 2001 15:53 schreef drZymo het volgende:
haha nou ik denk dat het probleem snel opgelost is. Ik heb een mailtje gestuurd naar freehosting en heb al antwoord terug. Hij moet nu voor vrijdag 20 juli met bewijs komen dat alles wat daar staat van hem is, zoniet dan is het foetsie zavin-inc.nl. Nou ok laat hem maar. Ik lust hem rauw!!
Helemaal lachen dat ze niet jou met bewijzen laten komen.
Zo zie je maar dat je zonder een batterij advocaten ook wel ergens een poot aan de grond krijgt.
Verwijderd
jah das mijn site, en inmiddels zijn we achter de schermen bezig met een compleet nieuwe opzet, voller, en veel beter qua design.. en nu met (C) in de afbeeldingen!(bedankt voor de tip, wie hem ook gaf)Op donderdag 12 juli 2001 15:54 schreef cutter het volgende:
Maar jouw site is www.veendam.org anders snap ik het niet
btw de gemeente veendam zit http://www.veendam.nl en ik heb meer bezoekers dan de off. gemeente site.. weird of niet? (moet je eens kijken naar de site.. je hebt een .. sorry moest ff ..)
Verwijderd
die sites zijn van hun jah, en dit mailen ze dus af en toe eens als wij ze dus weer betrappen:Op donderdag 12 juli 2001 15:48 schreef effex het volgende:
ik zie niet echt grote overeenkomsten hoor
wel vreemd dat er bij dat asp copyright 2000 aspweb bijstaat hehe, en untitled document hehe
kzou zeggen, plak een 'zoek de verschillen' poster met wat negatieve dingen over dat bedrijf op die winkel van ze in veendamn
----- Original Message -----
From: "Wim Splinter" <Wim@acombv.com>
Cc: <martijn@acombv.nl>
Sent: Thursday, June 07, 2001 2:24 PM
Subject: Re: Reactie op uw website
Beste Tim,
Zoals het in deze wereld gaat valt er een heleboel van elkaar te leren. Je hebt volkomen gelijk dat je eist dat het www.aspweb.nl zijn eigen gezicht moet hebben. Dit zal aan het einde van de middag ook zo zijn. De look a like , zie het als een compliment, is reeds verwijderd.
Het is spijtig dat het jullie bij veendam.org zo irriteerd dat je het zelfs op de site zet. Jammer van tijd en effort want als er al "gevochten"dient te worden dan graag op een profi manier en niet op de manier van een roddelblad. Jullie site heeft een ander imago en hou dat vast !
Excuus voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
A-Com Automatisering B.V.
[stop, emmer is vol]
maar gelukkig werkt het officieel niet zoOp donderdag 12 juli 2001 15:38 schreef drm het volgende:
Ik denk dat iedereen die de site van WASP vergelijkt met die van zavin uit het intellect dat spreekt uit de site wel kan bedenken wie het ontwerp gemaakt / bedacht heeft. Wat een mafkees, zeg gaaaat het
want dan zou het namelijk zo zijn, dat als bijv ik een revolutionair design zou maken, en bijv Lostboys zou dat jatten, dat ik dan hen schadevergoeding zou moeten betalen
hiermee zeg ik trouwens op geen enkele manier dat ik een sukkeltje ben die er niks van kan, en dat Lostboys fantastisch is (ook niet andersom trouwens)
Verwijderd
Hmm your right. naja eerst eens zien hoe dit afloopt, dan zien we wel verder.Op donderdag 12 juli 2001 16:18 schreef Tentacle het volgende:
Je zei een mailtje terug te krijgen waarin stond dat jullie toch nix konden maken. Is die nie rechtsvaardig? Das toch het bewijs dat ze toegeven dat zij geript hebben?
wij gotters zijn er iig over eens. mensen zoals Zavin zuigen big time.
Verwijderd
Heeft er nog iemand pics van hoe het er uit ZAG
/me is curious
Oh Oh Oh sommige mensen leren het ook nooit!!
Dat je gewoon "kan" kopieren van iemand ik zou dat echt never nooit kunnen!!
Zou ik mezelf echt kut voelen maar ja... sommige mensen dus niet.
Is het inderdaad geen idee om een soort van blacklist op sitechecks te plaatsen TOM?
Of misschien gewoon op tweakers?
Echt cool dat alle tweakers zo voor elkaar opkomen trouwens
is dat nou zo zinnig?Op donderdag 12 juli 2001 18:47 schreef izzii het volgende:
Is het inderdaad geen idee om een soort van blacklist op sitechecks te plaatsen TOM?
Ik krijg inmiddels allemaal 404's als ik naar die page ga
Gefeliciteerd
(voor izzi bedoelt, was alleen wat laat hehe)
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Siterippers
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
maar nu krijg ik dit van hem:
beetje overmoedig van hem of lijkt dat maar zo?wij hebben nu de lay-out verwijdert.
Zoals U wou.
Daarom hebben wij nog wel 1 vraag.
Mogen uw design gebruiken op onze site.
In ruil voor reclame op onze site.
Zo gemiddeld 2000 verschillende bezoekers per dag!
U kunt dan een eeuwige banner krijgen.
een link op elke pagina.
En op elek pagina uw copyright met link.
is dat goed?
met vriendenlijkegroet,
Zavin Inc.
Verwijderd
wat een brutaliteit zeg
wat denkt ie wel niet
en als ie die banner zou plaatsen
en mensen zouden dan naar wasp gaan
zou men denken dat ze nergens heen gegaan zijn
inderdaad, de site moet gewoon het gezicht van wasp worden en niet van een of andere zavin-inc ofzo..Op donderdag 12 juli 2001 21:43 schreef effex het volgende:
jezus wat een lomperd
wat een brutaliteit zeg
wat denkt ie wel niet
en als ie die banner zou plaatsen
en mensen zouden dan naar wasp gaan
zou men denken dat ze nergens heen gegaan zijndesign is exact hetzelfde dus hehe
ik zal hem vertellen dat tie hem kan kopen..
Maar zo veel geld heeft tie toch niet
Sorry hoor... maar ik heb dit al _3_ keer meegemaakt... en ik heb daar zo'n hekel aan... zeker als je gewoon niets kan maken. Of je hebt tijd over!
(die gasten waren in alledrie de gevallen buitenlands... das irritant ja!
Putting the bit in Biton since 1997
404 is error: niet bestaand bestand / foute verwijzingOp donderdag 12 juli 2001 21:34 schreef Prammenhanger het volgende:
ik == newbie, maar wat is 404? slaat dit op de pagina die je krijgt als de pagina niet te vinden is? 404 was ook niet bekend bij de afkortingzoekmachine
je internet niet vaak?
Op donderdag 12 juli 2001 14:50 schreef Booster het volgende:
Sitechecks todo-list toevoeging: blacklist systeem maken.
Op donderdag 12 juli 2001 18:47 schreef izzii het volgende:
Op donderdag 12 juli 2001 18:49 schreef wicher het volgende:
is dat nou zo zinnig?
Tom is op vakantie, dus ik zal het even beantwoorden.
Persoonlijk zat ik te denken aan een systeem waar men sites kan 'aangeven'. Die sites worden dan vervolgens even goed bekeken en daarna eventueel op de blacklist gezet.
En die sites op de blacklist kunnen dan niet meer gechecked worden op sitechecks.nl
(de url's worden geblocked bv)
Als Tom terugkomt gaan we alleen eerst zien dat er wat verbeteringetjes komen in het gewone sitechecks-systeem en daarna pas weer extra dingen erbij bouwen. (uiteraard)
gaat een websitemaker nou echt denken "oe, ik ga maar niks rippen, want dan kan ik hm niet meer laten checken bij sitechecks.nl"
dat heeft nogal weinig zin lijkt me
en ook nog: hij kan hm 1000x opgeven onder een andere naam / url, en anders nog bij 1000 andere sitechecksites
We willen een schone boel, dat kan een stap daarin zijn.Op donderdag 12 juli 2001 22:44 schreef wicher het volgende:
ik bedoel: heeft een blacklist voor sitechecks.nl zoveel zin
Als alle gebruikers inzicht hebben op de blacklist betekend dit dat ripoffs sneller bekend en herkent worden, dus het heeft niet alleen effect op sitechecks.nlgaat een websitemaker nou echt denken "oe, ik ga maar niks rippen, want dan kan ik hm niet meer laten checken bij sitechecks.nl"
Ja, maar indien men een beetje meewerkt aan dit archief dan zijn er een hoop mensen die er voordeel uit kunnen halen, en hopelijk ook een hoop die het jatten afleren omdat ze weten dat ze anders vet voor lul staan.dat heeft nogal weinig zin lijkt me
en ook nog: hij kan hm 1000x opgeven onder een andere naam / url, en anders nog bij 1000 andere sitechecksites
Bovendien, als de mensen die regelmatig op sitechecks.nl komen een paar keer de blacklist doorkijken dan kunnen we de ripoffs op sitechecks.nl onder een andere url er zo uitvissen.
ach ja
"baat het niet, dan schaadt het ook niet"
maar ik denk toch dat het een beetje gedoe is voor weinig effect
Verder, ook wel handig als er bv op die pagina komt te staan wat je rechten zijn, want die zijn dus bij VEEL mensen nogsteeds niet duidelijk.
Als je alleen nog op wérkende pagina's bent geweest, wauw, dan internet je idd niet vaak nee!Op donderdag 12 juli 2001 21:49 schreef p_m het volgende:
[..]
404 is error: niet bestaand bestand / foute verwijzing
je internet niet vaak?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
maar over die blacklist
bij sitechecks valt het idd niet op
dan zien alleen webdesigners (waarvan het geript is)
de bezoekers moeten het zien..
een aparte site maken die iedereen kan zien zonder member te zien dus bijv
of gwoon die site van zavin defacen
just my 2 euro cents.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Inderdaad, dat bedoelde ik ook wel.Op vrijdag 13 juli 2001 13:05 schreef effex het volgende:
een aparte site maken die iedereen kan zien zonder member te zien dus bijv
That's what I said... maar eh... bestaan die dan?Op vrijdag 13 juli 2001 00:40 schreef Toeter84 het volgende:
[..]
Als je alleen nog op wérkende pagina's bent geweest, wauw, dan internet je idd niet vaak nee!
jahoor...Op vrijdag 13 juli 2001 22:01 schreef p_m het volgende:
[..]
That's what I said... maar eh... bestaan die dan?
zo heb ik na 2 jaar nog steeds niet mijn website http://www.whitehouse.gov/wicherforpresident werkende
ROFLOLOp vrijdag 13 juli 2001 22:37 schreef wicher het volgende:
[..]
jahoor...
zo heb ik na 2 jaar nog steeds niet mijn website http://www.whitehouse.gov/wicherforpresident werkende
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Is toevallig de webmaster of webmasters van http://www.activetopics.nl aanwezig?
Ik heb niet alle post van deze topic gelezen, maar na de "hoofd-post" te hebben gelezen.. herriner ik mij weer dat Zavin-Inc de hele layout van Active-Topics had gejat. Ik wist (toen ik het voor het eerst zag) niet dat het van active-topics was, en vond het wel een vette design! Dus ik hem een mail sturen met de vraag welke lettertype hij voor het logotje gebruikte... waarna 2 uurtjes later alles opeens weg was! (dus de hele rip-off). Ik vond het al erg vreemd... en ja hoor! 2 dagen later kom ik op de site van active-topics terecht! En precies de zelfde lay-out! Trouwens... ik kom wel vaker op zijn site en zie vaker allerlei geripte sh*t op zijn site!|
maar goed.. nu ga ik alle topics lezen!:9
dat is [nielsonline] dacht ikOp zaterdag 14 juli 2001 00:00 schreef Lorenzo het volgende:
Hey,
Is toevallig de webmaster of webmasters van http://www.activetopics.nl aanwezig?
Ik heb niet alle post van deze topic gelezen, maar na de "hoofd-post" te hebben gelezen.. herriner ik mij weer dat Zavin-Inc de hele layout van Active-Topics had gejat. Ik wist (toen ik het voor het eerst zag) niet dat het van active-topics was, en vond het wel een vette design! Dus ik hem een mail sturen met de vraag welke lettertype hij voor het logotje gebruikte... waarna 2 uurtjes later alles opeens weg was! (dus de hele rip-off). Ik vond het al erg vreemd... en ja hoor! 2 dagen later kom ik op de site van active-topics terecht! En precies de zelfde lay-out! Trouwens... ik kom wel vaker op zijn site en zie vaker allerlei geripte sh*t op zijn site!|
maar goed.. nu ga ik alle topics lezen!:9
maar dat die lay-out gejat is weet ie al
Verwijderd
Om je vraag te beantwoorden: het gebruikte lettertype is Sevenet 7, ff zoeken op Google.com, zo heb ik 't ook te pakken gekregen.
Overigens: ja, ik weet dat ik zelf ook eens geript heb, maar daar heb IK van geleerd, deze jonge jat gewoon meerdere design's in 1 week.
[edit]
Met dank aan Aikeleer, die dit draadje ff icq'de
[edit 2]
hij heeft die dir nu gedelete, maar hier staat 't nog: http://www.zavin-inc.nl/img/
Verwijderd
Maar waar ik nu aan denk is waar hij deze layout nou weer vandaan heeft gehaald! Ik weet 100% zeker dat het niet van hem is!
Verwijderd
Ik ook, eerder deze week had 'ie een ontwerp van fotosoep.nl erop staan.Op zaterdag 14 juli 2001 00:17 schreef Lorenzo het volgende:
Maar waar ik nu aan denk is waar hij deze layout nou weer vandaan heeft gehaald! Ik weet 100% zeker dat het niet van hem is!
OEI, zou ladot eens van moeten weten, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat die er psies uit ziet als hun 404Op zaterdag 14 juli 2001 00:17 schreef Aikeleer het volgende:
http://www.zavin-inc.nl/img/lefttotaal.gif
nu zo dus
edit:
met dank aan NIels
Verwijderd
Geefnie, heb 'm gesavedOp zaterdag 14 juli 2001 00:22 schreef prototype het volgende:
[..]
OEI, zou ladot eens van moeten weten, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat die er psies uit ziet als hun 404
en van wie mag dat plaatje dan zijn?Op zaterdag 14 juli 2001 00:23 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Geefnie, heb 'm gesaved
[afbeelding]
Verwijderd
Net een directory index met alleen /beheer erop, en nu mogen we maandag terug komen, op z'n splash paginatje made with Frontpag Express 2.0.
URL bedoel ik.Op zaterdag 14 juli 2001 00:27 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Dat is de orginele met de naam van de site waar ie 't van geript heeft.
Verwijderd
Dat moet je aan Roy vragenOp zaterdag 14 juli 2001 00:28 schreef prototype het volgende:
[..]
URL bedoel ik.
Heb al ff gezocht met Google, maar nog niets kunnen vinden.
zoveel layouts zijn nog nooit gejat
- vBulleitn
- phpBB
- tForum
- X ofzo
- Activetopics
- wasp
- die site van daarnet
[lame modus]
[/lame modus]
Verwijderd
www.zavin-inc.nl
wat heeft hij nu weer weg moeten halen. Of is hij weer met een nieuwe rip-off bezig
Verwijderd
Ik denk dat hij over zijn zonde zit na te denken en ook tevens aan het plannen is hoe hij het verder zal aanpakken!Op zaterdag 14 juli 2001 00:51 schreef Stippie het volgende:
Moet je kijken hoe mooi de site is die hij nu heeft
www.zavin-inc.nl
wat heeft hij nu weer weg moeten halen. Of is hij weer met een nieuwe rip-off bezig
Ik sta maandag al paraat!
jaah!!Op zaterdag 14 juli 2001 11:24 schreef [nielsonline] het volgende:
Ik ga een screenshot archief van Zavin aanleggen
en dan wel de originele site erbij zetten heh..
toch jammer dat mensen dit soort dingen nog doen heh..
Dit topic is gesloten.
![]()