Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08 12:17
Beste Tweakers en Tweaksters (<- is dat een ding? haha)

Ik ben een kleine drie maanden geleden een kanaal begonnen op weg. Ik heb zelf een grafische achtergrond dus heb al het ontwerpwerk zelf gedaan. Naar mate de tijd verstrijkt verander ik ook het e.e.a. dus het kanaal nu is al niet meer hoe het gestart is.

Ik ben benieuwd hoe jullie er tegen aankijken en wat voor verbeteringen jullie denken dat ik zou kunnen maken aan het channel. Zo heb ik me aardig ingelezen en heb ik, o.a., de volgende stappen in acht gehouden:
  • Met regelmaat streamen (ma-do 19:00 tot 22:00, za-zo 14:00 tot 18:00)
  • Eenduidige info koppen met een beschrijvende kop/(poging tot) humoristische ondertekst
  • Zelfde stijl doorgevoerd in het AFK scherm
  • Veel aandacht besteed aan een gezellige Discord server (nieuwtjes over PUBG, verschillende chat en voice kanalen, aparte kanalen speciaal voor subscribers)
  • Verschillende scenes per 'moment' van de stream
  • Game overlay die met de healthbar op het scherm 'speelt'.
  • Bot die ik steeds meer uitbreid met commands, chat games en een loyalty systeem
  • Youtube account waar ik maandcompilaties upload (ook kcNL)
Dingen die ik overweeg:
  • Greenscreen (wanneer ik ±eind van de maand verhuisd ben)
  • Vaker uploaden van gameplay videos (maar dan onbewerkt) op youtube
  • Verhogen van stream kwaliteit (van 720p@60fps -> 1080p@60fps)
  • Naar o.a. youtube/facebook live streamen maar vraag me af of dit écht bereik vergrotend is
Ook zoek ik nog manieren om meer interactie met de kijkers aan te gaan, momenteel reageer ik natuurlijk actief op de chat, en 3 van de 6 dagen kunnen mensen zich opgeven om mee te doen (zogeheten viewer games).

Ik ben erg benieuwd naar jullie ongezouten mening, feedback, tips en ideeën.

Thanks!

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 03-01-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Dit lijkt me net ff teveel op spam voor je eigen Twitch kanaal, en dat is iets wat hier liever niet zien. Voel je vrij om een linkje in je signature te zetten, maar niet op deze manier. Deze gaat dan ook dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.