Ik zoek een?
Docking station voor een laptop met USB-c aansluiting. Om precies te zijn de
HP ENVY x360 15-bq100nd
Dock moet mininmaal HDMI, netwerk en een USB aansluiting bevatten en moet in staat zijn de laptop van stroom te voorzien. Laptop heeft 'Power Delivery' en display port over USB-c.
Het valt mij op dat deze docking stations aan de prijs zijn
docking stations die matchen
Ik vroeg me dus af of dit geen docking stations zijn met een grafische chip erin wat ze zo duur maken? Simpel doorgeef luik is goedkoper verwacht ik. Of zijn er goedkopere alternatieven voor wat ik wil?
Wat is je budget?
Zo min mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles mag
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaat in een kast statisch gebruikt worden en ik wil mijn laptop er aan hangen zodra ik thuis ben en wat films oid wil kijken op de tv.
Docking station voor een laptop met USB-c aansluiting. Om precies te zijn de
HP ENVY x360 15-bq100nd
Dock moet mininmaal HDMI, netwerk en een USB aansluiting bevatten en moet in staat zijn de laptop van stroom te voorzien. Laptop heeft 'Power Delivery' en display port over USB-c.
Het valt mij op dat deze docking stations aan de prijs zijn
docking stations die matchen
Ik vroeg me dus af of dit geen docking stations zijn met een grafische chip erin wat ze zo duur maken? Simpel doorgeef luik is goedkoper verwacht ik. Of zijn er goedkopere alternatieven voor wat ik wil?
Wat is je budget?
Zo min mogelijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles mag
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaat in een kast statisch gebruikt worden en ik wil mijn laptop er aan hangen zodra ik thuis ben en wat films oid wil kijken op de tv.
if broken it is, fix it you should