Mijn vrouw wil graag na jaren lang een desktop te hebben gebruikt overstappen naar een laptop. Nou heb ik redelijk wat ervaring met desktops maar heb ik weinig kaas gegeten van laptops. Na veel research ben ik wat wijzer geworden maar ik zou toch graag wat input van de echte kenners horen. Budget is ongeveer 800 euro. Ik had zelf mijn oog vooralsnog op deze: pricewatch: MSI GL62M 7RDX-1633NL
Wat ga je met je laptop doen?
Light gaming, denk aan WoW, Skyrim, Overwatch, etcetera. De norm is dat WoW soepel (60 fps min.) loopt op High settings. Redelijke GPU en 8 GB RAM lijkt mij dan ook gewenst.
Wat is je budget?
800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij blijft binnenshuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoor goede dingen over MSI, maar ik heb geen voorkeuren in het bijzonder - dat is denk ik een luxe die je met deze prijsklasse niet krijgt.
Hoor graag jullie input.
Wat ga je met je laptop doen?
Light gaming, denk aan WoW, Skyrim, Overwatch, etcetera. De norm is dat WoW soepel (60 fps min.) loopt op High settings. Redelijke GPU en 8 GB RAM lijkt mij dan ook gewenst.
Wat is je budget?
800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij blijft binnenshuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoor goede dingen over MSI, maar ik heb geen voorkeuren in het bijzonder - dat is denk ik een luxe die je met deze prijsklasse niet krijgt.
Hoor graag jullie input.