Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Light gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 09:51
Mijn vrouw wil graag na jaren lang een desktop te hebben gebruikt overstappen naar een laptop. Nou heb ik redelijk wat ervaring met desktops maar heb ik weinig kaas gegeten van laptops. Na veel research ben ik wat wijzer geworden maar ik zou toch graag wat input van de echte kenners horen. Budget is ongeveer 800 euro. Ik had zelf mijn oog vooralsnog op deze: pricewatch: MSI GL62M 7RDX-1633NL

Wat ga je met je laptop doen?
Light gaming, denk aan WoW, Skyrim, Overwatch, etcetera. De norm is dat WoW soepel (60 fps min.) loopt op High settings. Redelijke GPU en 8 GB RAM lijkt mij dan ook gewenst.

Wat is je budget?
800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij blijft binnenshuis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoor goede dingen over MSI, maar ik heb geen voorkeuren in het bijzonder - dat is denk ik een luxe die je met deze prijsklasse niet krijgt.

Hoor graag jullie input. _/-\o_

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:54
Ik denk dat 800 euro wel erg optimistisch is want ik kom niks tegen op de pricewatch met een dedicated videokaart.

Als je 100 euro meer hebt kom ik deze tegen. MSI kom ik niet eens tegen in de lijst. Misschien een idee om te wachten voor een aanbieding of BTW vrije dagen op de mediamarkt die er volgende maand aankomen.

https://tweakers.net/pric...n-y520-15-80wk004smh.htmlhttps://tweakers.net/pric...20-15ikbn-80wk00xymh.htmlhttps://tweakers.net/pric...aspire-a715-71g-51rx.html

Verwijderd

http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57701

Nu tot 4 januari € 810,- met de kortingscode NEWYEAR.
Betere deal ga je niet krijgen!

Edit: Oh, die MSI is inderdaad ook een goede keus, en met SSD.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 13:10 ]

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11 08:30
Die Dell actie ziet er inderdaad wel goed uit!

• DaanozZ
  • Laatst online: 25-09 23:37
Met code Save100 is de i5 met gtx 1050 videokaart nu nèt geen 800 euro.

• Perseverance
Dat is inderdaad ook een heel goeie mogelijkheid! Enige waarom ik twijfel zijn de reviews van Dell, die zijn overal wel dramatisch slecht helaas. https://nl.trustpilot.com/review/www.dell.nl

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11 08:30
Maar over het algemeen is Dell wel degelijk.

Het is ook moeilijk te vergelijken. Acer staat bijvoorbeeld bekend als minder degelijk, goedkoper materiaal en dus ook sneller kapot... Terwijl ik hier een laptop heb staan van januari 2012 die nog goed functioneert en met een batterij die nog meer dan 5 uur mee gaat in gebruik. Het is ook een beetje geluk hebben.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:08:
http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57701

Nu tot 4 januari € 810,- met de kortingscode NEWYEAR.
Betere deal ga je niet krijgen!

Edit: Oh, die MSI is inderdaad ook een goede keus, en met SSD.
Via de link zie ik een prijs van 743 euro, klopt dit?
Is dit de beste momenteel, zoek voor iemand anders er eentje.
Beetje de zelfde eisen als TS.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Perseverance
Die Dell is erg verleidelijk maar ik wil me er toch niet aan wagen, die Dell levering. Wat zonde dat die Inspirons niet gewoon te verkrijgen zijn bij andere winkels :(

• LS88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 16:09
Wat is er mis met de Dell levering?

Verwijderd

Enige nadeel van de Dell levering is dat je niet weet wanneer UPS komt, omdat die halve zolen pas op de laatste dag de trackinglink activeren. Voor de rest niets mis met de levering zelf hoor.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:54
Een ander nadeel van Dell is dat de klantenservice niet al te best is en dat ze soms een betaling kwijtraken en dan doodleuk de klant de schuld geven.

Verwijderd

Paypal. Ik zweer erbij.

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-11 15:52
Ik heb geen problemen gehad met de levering. Het duurde gewoon heel erg lang (ruim 2 weken). Maar dit alles werd goed aangegeven en gecommuniceerd dus dan weet je waar je aan begint. Op de site van UPS kon ik twee dagen voor levering zien welke dag hij precies kwam. Dus als je het een beetje in de gaten houdt is het prima.

Verwijderd

TVreeke schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:57:
Ik heb geen problemen gehad met de levering. Het duurde gewoon heel erg lang (ruim 2 weken). Maar dit alles werd goed aangegeven en gecommuniceerd dus dan weet je waar je aan begint. Op de site van UPS kon ik twee dagen voor levering zien welke dag hij precies kwam. Dus als je het een beetje in de gaten houdt is het prima.
Tracking link op de dag van levering. 2 uit 2 keer gehad.

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-11 15:52
Hmm, dan heb ik mazzel gehad denk ik. Maar toch, ook dat zou voor mij geen breekpunt zijn. Zolang ze hem een van de volgende dagen maar opnieuw bezorgen (wat ze doen).

• Perseverance
Ik zie dat Saturn.de ook wat inspirons verkoopt. Iemand ervaring met deze keten?

[ Voor 9% gewijzigd door Perseverance op 09-01-2018 23:28 ]

• Perseverance
Heb de Inspiron 7577 gekauft bij de Saturn, top computer. Dank voor de reacties allemaal!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Perseverance schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:17:
Heb de Inspiron 7577 gekauft bij de Saturn, top computer. Dank voor de reacties allemaal!
en haal je goeie framerates met Overwatch, Skyrim etc? Ben wel benieuwd eigenlijk!

• Perseverance
Heb Overwatch en Skyrim nog niet geprobeerd, echter kan ik wel World Of Warcraft op Ultra spelen met -/+ 60 fps!
Pagina: 1