Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Ik zou dat niet doen. Je betaalt alsnog een hoop geld, maar hoe reageert de verkoper als er binnen de garantietermijn iets aan mankeert? Of ben je dan gedwongen rechtstreeks bij de fabrikant te gaan klagen? Dan koop ik liever rechtstreeks bij de winkel. Ook al kost dat ietsje meer.
ik heb het me ook wel eens afgevraagd om zo een net iets betere deal te kunnen scoren.. maar is het de mogelijkheid op gezeur zat?
like een S8 voor 588 euro tov 584 euro in de PW..
levert 24x 2,50 factuurkorting op: 60 euro
gezien niemand dat ding voor 584 wil gaan overnemen... maar je dan eerder richting de 550 zal moeten denken blijft er een voordeel van slechts.. 26 euro die overblijft..
mn huidige S7 toen voor 75% van de nieuwprijs ( @ PW ) gescoord.. daarna een simonly er bij naar keus.. onder de streep toch nog net even voordeliger
like een S8 voor 588 euro tov 584 euro in de PW..
levert 24x 2,50 factuurkorting op: 60 euro
gezien niemand dat ding voor 584 wil gaan overnemen... maar je dan eerder richting de 550 zal moeten denken blijft er een voordeel van slechts.. 26 euro die overblijft..
Beter koop ik dan dus voor een mooie prijs dat toestel van iemand die er vanaf wil..Releases schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:22:
Zijn regelmatig mensen die dit doen via de V&A.
Zou het zelf niet doen aangezien je toch een ''lening'' afsluit hiermee.
mn huidige S7 toen voor 75% van de nieuwprijs ( @ PW ) gescoord.. daarna een simonly er bij naar keus.. onder de streep toch nog net even voordeliger
[ Voor 37% gewijzigd door SMSfreakie op 03-01-2018 14:28 ]
404 Signature not found
Zijn regelmatig mensen die dit doen via de V&A.
dit is niet de bedoeling hier op het forum, als je wat te koop hebt, dan kan je het op V&A zetten, maar ook pas als je het toestel hebt.
(verder zou ik er niet aan beginnen, tenzij je echt een hele scherpe deal hebt)
(verder zou ik er niet aan beginnen, tenzij je echt een hele scherpe deal hebt)
Dit topic is gesloten.
![]()