Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cadeau idee

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Vraag

• ambie
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 10-09-2018
Hoi allemaal,

Mijn vriend is in iets minder dan een maand jarig en ik wil graag een mooi cadeau voor hem kopen.
Alleen weet ik niet echt wat...
Hij is helemaal weg van technologie en zit ook in al zijn vrije tijd op deze website.
Zijn mobiel is een OnePlus 5T waar hij helemaal weg van is.
Ik wil hem graag een cadeau geven waar hij echt iets aan heeft maar hij heeft al zo veel goede dingen; een Chromecast, tablet, Google Home, tv, laptop en JBL speaker.

Mijn vraag is dus of iemand een goede aanbeveling qua cadeau-idee voor hem heeft? Qua budget wil ik graag onder de €100,- blijven.
Alvast heel erg bedankt!

Amber :)

[Voor 4% gewijzigd door ambie op 03-01-2018 00:57]

Alle reacties

• tinzarian
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Hoe heet hij hier, dan kunnen we eens kijken of we aan de hand van zijn profiel iets profiel iets passends kunnen vinden. Met alleen "hij is helemaal weg van technologie" kan je nog steeds alle kanten op.

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Volgens mij zoeken veel tweakers liever hun gadgets zelf uit en meestal hebben ze al lang wat ze graag willen hebben, zeker voor die prijs tot €100. Misschien is het voor hem een grotere verrassing als je iets heel anders geeft, bijvoorbeeld een keer lekker uit eten of een dagje weg ergens naartoe. Ik ken je vriend niet, dus ik gok maar iets :)

[Voor 4% gewijzigd door Henk007 op 03-01-2018 01:07]

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 05-04 23:25
@Henk007
Je was me voor, ik was net ook zoiets aan 't typen :) Mijn man zit de hele dag al in de tech, en hij kan echt genieten van een avondje theater (cabaret, muziek) en 'n etentje vooraf.

@ambie
Wanneer hij al zoveel gadgets heeft, vraag ik me af, wat je, zeker voor onder € 100 dan nog voor hem kan kopen? Heeft hij geen andere interesses? Muziek, theater, sport o.i.d.? Hoe oud is hij?
Vaak is 't juist leuk, iemands iets totaal onverwachts te geven. Mijn man is IT'er en ik geef hem bewust cadeaus, die daar helemaal niets mee te maken hebben...

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:
Adviestopics als deze zijn niet de bedoeling op Tweakers. We verwachten namelijk wat meer eigen inzet dan je nu getoond hebt. Hier gaat dan ook een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True