Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een upgrade van mijn CPU. Op dit moment heb ik een AMD A6-6400K APU en daardoor kan ik veel games niet aan. ben opzoek naar een betere CPU voor mijn MSI A78M-E35 moederbord
Wat is je budget?
Ik ben bereid om ongeveer 100/150 euro te besteden ana het upgraden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn PC bestaat uit de volgende componenten:
Cooler Master K-350 Groen, 500 Watt Cooler Master voeding, AMD FM2 A6-6400K Dual Core 3,9GHz, Standaard koeling, MSI FM2-A78M-E35, 7.1 Geluidskaart, 8GB DDR3 Werkgeheugen, 1000 GB SataIII Hardeschijf, DVD Brander, AMD Radeon HD7000 1GB, 1Gbit netwerkkaart
AMD Radeon R9 Sapphire edition
Ik zoek een?
Ik zoek een upgrade van mijn CPU. Op dit moment heb ik een AMD A6-6400K APU en daardoor kan ik veel games niet aan. ben opzoek naar een betere CPU voor mijn MSI A78M-E35 moederbord
Wat is je budget?
Ik ben bereid om ongeveer 100/150 euro te besteden ana het upgraden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn PC bestaat uit de volgende componenten:
Cooler Master K-350 Groen, 500 Watt Cooler Master voeding, AMD FM2 A6-6400K Dual Core 3,9GHz, Standaard koeling, MSI FM2-A78M-E35, 7.1 Geluidskaart, 8GB DDR3 Werkgeheugen, 1000 GB SataIII Hardeschijf, DVD Brander, AMD Radeon HD7000 1GB, 1Gbit netwerkkaart
AMD Radeon R9 Sapphire edition