Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC met multitouch en muurbevestiging

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Guy Goris
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 27-10-2022
Mijn vraag:
In een woonruimte zouden wij graag een multitouch scherm hangen - 22 à 24 inch - dewelke in standby als digitaal fotokader dient, en functioneert als een family organiser (outlook, apps, etc). Hij moet vooral zeer snel, stil en efficient functioneren, geluid kunnen afspelen en we moeten het scherm tegen de muur kunnen bevestigen (liefts zo plat mogelijk). Er is een mogeljkheid om eventueel een aparte pc/nuc in een naastgelegen ruimte te plaatsen om zo plaats te besparen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows of android based

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
All in one, smart tv, nuc, compute stick,.. Er zijn heel wat opties, maar welke is nu prijs/kwaliteit de beste optie?

Alle reacties

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:36

Tribits

Onkruid vergaat niet

Geen kant en klare oplossing, maar om je een beetje te helpen: All in one PC's met multi touch en schermdiagonaal van 20 tot 28 inch en beeldschermen met multi touch van 22 tot 28 inch.

Verder denk ik dat vooral de vraag hoe je het scherm aan de muur gaat hangen en hoeveel rekenkracht je nodig hebt belangrijk zal zijn.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:40

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Ik denk aan een all in one. als je kunt leren leven met een kleiner scherm kun je voor een 18,4 laptop gaan(geen toichscreen)
pricewatch: HP EliteOne 800 G3 (1KA69EA)
Een pc kast en een touchscreen
pricewatch: HP Pavilion 570-p031nd
Samen met een
pricewatch: Hanns.G HT231HPB Zwart