https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
De positie is inderdaad verkeerd tov de topic-acties onder de posts. Gelukkig is dit alleen het geval ism de topic-admin. Ik zal er morgen even een fix voor maken
Intentionally left blank
Nou heb ik zelf wel custom css en zie het probleem niet. Echter doe ik niets met de locatie e.d., aangezien dat via javascript gedaan zou moeten worden. Ik pas alleen wat kleuren aan. @crisp, heb je toevallig al een hotfix uitgebracht vanochtend?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nee nog niet, maar het probleem speelt alleen in fora waar je een topicadmin hebt, en als het topic meer dan 5 reacties heeftHero of Time schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:40:
Nou heb ik zelf wel custom css en zie het probleem niet. Echter doe ik niets met de locatie e.d., aangezien dat via javascript gedaan zou moeten worden. Ik pas alleen wat kleuren aan. @crisp, heb je toevallig al een hotfix uitgebracht vanochtend?
Intentionally left blank
Dat is wel erg toevallig als combinatie.
Heb 't zelf niet gezien, maar zou wel kunnen kijken wat ik krijg, al verwacht ik eigenlijk geen verschil.
Jep, net gecontroleerd en ik krijg het nu niet.
Pagina: 1