Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 15:52
Paar dagen geleden is er op mijn Logitech K800 een schilderij gevallen opzich is alles nog in tact alleen is de 'Q'-toets nu afgebroken. Nu wil ik alleen deze toets vervangen maar kan nergens op internet een vervanger hiervoor vinden weet een van jullie wellicht hier een oplossing voor, zonder om heel het toetsenbord te vervangen voor alleen de 'Q'.
Heb gezocht op het internet maar door de zoekopdrachten kom ik steeds op de verkeerde websites uit. Dus zijn er websites waar je alleen deze toets kan aanschaffen voor een redelijke prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dat kan zeker!

Dankzij eBay :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou eerst eens een lief mailtje naar de Logitech support sturen. Het schijnt soms een erg vriendelijke support te zijn die hun klanten graag helpt, geregeld zonder bijkomende kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 15:52
sypie schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:48:
Ik zou eerst eens een lief mailtje naar de Logitech support sturen. Het schijnt soms een erg vriendelijke support te zijn die hun klanten graag helpt, geregeld zonder bijkomende kosten.
Tnx voor je reactie ga ik proberen wanneer een lief mailtje zoals de quote hieronder beschrijft niet werkt. Bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Fugitive2008 op 03-01-2018 10:26 ]