Verwijderen negatieve feedback Skunkmaster

Pagina: 1
Acties:
  • 638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandVD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 18:53
Meneer heeft bij mij na bijna 8 maanden een niet onderbouwde negatieve recensie achtergelaten in reactie op mijn negatieve recensie van destijds.

Na persoonlijke benadering wordt hier kinderachtig op gereageerd en gaat meneer mijn aanvulling op mijn V&A recensie over hem kopiëren om deze vervolgens te plakken in zijn negatieve feedback op mijn pagina.

Er was in april 2017 duidelijk een overeenkomst en meneer beloofde te betalen, dat hij vervolgens nalatig is en alle reactie uitblijft is voor mij een reden om een negatieve recensie achter te laten. Hij wil uitsluitend de recensie laten verwijderen als ik die van mij ook verwijder. In mijn ogen misbruikt hij nu het recensie systeem.

Daarom verzoek ik tot verwijdering van zijn recensie op mijn pagina.

[ Voor 56% gewijzigd door SandVD op 02-01-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje gefrustreerd geraakt mijn excuses ik zou graag willen dat mijn negatieve beoordeling word weg gehaald bij SandVD en dat ook de aanvulling door SandVD dan ook word verwijderd de rest mag blijven staan.

Zou dat kunnen a.u.b

Harstikke bedankt zand erover

greetz Skunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gekopieerde aanvulling verwijderd ik hoop dat Sandvd dit ook bij mij doet, mijn beordeling bij Sandvd verwijderen en de beoordeling bij mij laten staan aub.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandVD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 18:53
Beste admin / mod,

Zou hier naar gekeken kunnen worden?

Dit topic is gesloten.