Mijn vraag
Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen, maar vraag me af of 128GB SSD voldoende is? in de meeste laptops zit een SSDkaart van 128, als er meer in zit, zijn ze veel duurder of moet ik iets anders inleveren.
De laptop ga ik voornamelijk voor fotobewerking gebruiken. Raw bestanden bewerken.
Ik zit te twijfelen tussen:
ASUS VivoBook Pro N580VD-FY189T en ASUS ROG GL502VM-FY479T
Ik denk dat de game laptop een beetje overkill is....
Ik ben bij deze laptops uitgekomen omdat ASUS van goede kwaliteit is, heb ik me laten vertellen. :-)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
niet vaak
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De keuze is beperkt omdat ik de laptop via mijn werk aan wil schaffen.
Alternatief is prima, waar moet ik dan op letten? Welke specificaties moet een laptop aan voldoen die kan concurreren met een desktop PC.
Deze Laptop gaat de desktop vervangen,
Kan iemand mij hierin adviseren?
gr. Claudia
Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen, maar vraag me af of 128GB SSD voldoende is? in de meeste laptops zit een SSDkaart van 128, als er meer in zit, zijn ze veel duurder of moet ik iets anders inleveren.
De laptop ga ik voornamelijk voor fotobewerking gebruiken. Raw bestanden bewerken.
Ik zit te twijfelen tussen:
ASUS VivoBook Pro N580VD-FY189T en ASUS ROG GL502VM-FY479T
Ik denk dat de game laptop een beetje overkill is....
Ik ben bij deze laptops uitgekomen omdat ASUS van goede kwaliteit is, heb ik me laten vertellen. :-)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
niet vaak
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De keuze is beperkt omdat ik de laptop via mijn werk aan wil schaffen.
Alternatief is prima, waar moet ik dan op letten? Welke specificaties moet een laptop aan voldoen die kan concurreren met een desktop PC.
Deze Laptop gaat de desktop vervangen,
Kan iemand mij hierin adviseren?
gr. Claudia