Gamingmonitor

Pagina: 1
Acties:

• Arendv2005
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-07-2025
Ik heb op mijn laptop wat problemen met gamen, ik denk dat het aan mijn scherm ligt en daarom wil ik een scherm kopen. Ik heb deze monitor gezien: Iiyama G-Master GE2288HS-B1 Zwart en ik dacht dat die wel goed zou zijn. ik was benieuwd of mensen denken dat dit een goede keus is dus...

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:18

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.

Verder is het nogal een aanname die je maakt. Gamen gaat niet lekker door je scherm? Welke laptop hebben we het over? Waar heb je last van? Voor hetzelfde geld heb je een simpel netbookje waar je BF1 op probeert te draaien :p.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-02 10:50
En wat zijn je wensen met het nieuwe scherm?

Wil je 4K of liever Full HD?
Vind je 60Hz voldoende of wil je liever op 144Hz of zelfs 200Hz+ gamen?

En hoe groot wil je dat je scherm is? 24", 27", 32" of...?

Je vraagt een hoop, maar geeft geen duidelijkheid wat je wilt.

Daarnaast is het ook idd onderduidelijk wat je denkt dat er mis is met je huidige scherm.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Arendv2005
mijn laptop is een redelijk nieuwe dell. En al mijn games laggen helemaal kapot, alles loopt vast en bevriest enz.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 20:53
Arendv2005 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:18:
mijn laptop is een redelijk nieuwe dell. En al mijn games laggen helemaal kapot, alles loopt vast en bevriest enz.
Dat klinkt niet als een probleem met je monitor, maar een probleem met je laptop die niet krachtig genoeg is. Dat ie redelijk nieuw is wilt weinig zeggen, een laptop van 400 euro is ook gloednieuw als ik hem nu in de winkel haal maar zal nog steeds geen nieuwe games draaien.

• Stinow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-01 15:27
Arendv2005 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:18:
Van oudsher werd de term 'lag' gebruikt om aan te geven dat je door het beeld aan het 'stuiteren' was door een slechte netwerk of Internet connectie. Inmiddels wordt de term ook al een paar jaar gebruikt om aan te geven als je game an sich gewoon wat hapert.

In jouw geval zou ik denken dat het een combinatie van videokaart en/of cpu is. Ik gok namelijk dat je geen laptop hebt gekocht waarop je redelijk kunt gamen (vanaf 500 a 600 euro).

• Arendv2005
nee klopt die laptop was vooral bedoeld voor school dus ja...

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Een laptop bedoeld voor school, dan vraag ik me serieus af of er de goede hardware in zit om mee te gamen.

Post hier het type nr, model, laptop. Als de hardware in de laptop al niet afdoende is, dan heb je niets aan een nieuwe monitor
Pagina: 1