Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Posts per pagina-instelling niet opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views
Vandaag wijzigde ik het aantal posts dat per pagina moet worden weergegeven van 100 naar 200. Deze wijziging lijkt echter niet verwerkt, alhoewel er geen foutmelding volgt en in mijn instellingen keurig staat aangegeven dat er 200 posts/pagina weergegeven moeten worden. Hoe kan dit?

edit: voorbeeldje: Het grote genummerde spamtopic - deel 373 (HK) - op het moment van schrijven 3348 posts, bestaat uit 34 pagina's terwijl het er 17 zouden moeten zijn.

[Voor 25% gewijzigd door 18327 op 02-01-2018 17:12]

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 31-03 15:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
@Asmodeus Je limiet stond nog op 100 ppp. Ik heb dat net even in een impersonate sessie op 200 gezet voor je, dan zie ik wel maar 18 pagina's. (en ja, ik reageerde perongeluk als jou..)

[Voor 12% gewijzigd door Kees op 02-01-2018 18:57]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

...okay, dit is een ontzettende mindfuck. :P

Toch vreemd, ik had de pppp toch echt op 200 gezet, de instellingen opgeslagen en vervolgens geverifieerd of het daadwerkelijk 200 pppp was?

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En toch stond het nog op 100 toen ik net keek 8)7

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Hm, vreemd. Ik heb hem nu op 250 gezet, welke waarde geeft hij bij jou aan?

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als ik nu https://gathering.tweakers.net/forum/preferences bekijk als ik je immiteer dan zie ik 200 ppp. Pas je niet toevallig de threadlimit op de frontpage aan?

Ja dus @Asmodeus. Er zijn 2 instellingen (legacy..) 1 voor het forum en 1 voor de frontpage. Die op de frontpage staat bij jou nu op 250 ppp.

[Voor 56% gewijzigd door Kees op 02-01-2018 19:08]

Oeps. :X

Te snel gelezen en het feit dat ik op de frontpage en het forum gelijke instellingen gebruik helpt niet.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

quote:
Kees schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:02:
Als ik nu https://gathering.tweakers.net/forum/preferences bekijk als ik je immiteer dan zie ik 200 ppp. Pas je niet toevallig de threadlimit op de frontpage aan?

Ja dus @Asmodeus. Er zijn 2 instellingen (legacy..) 1 voor het forum en 1 voor de frontpage. Die op de frontpage staat bij jou nu op 250 ppp.
Niet zozeer legacy hoor, het is conceptueel een heel ander soort instelling (threads versus posts) ;)

Intentionally left blank

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
anyway, geen bug :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True