Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Droned
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19-06 14:20
Ik zoek een?
Draadloze koptelefoon (Over ear) voor onderweg op trein en op het werk.

Wat is je budget?
Rond 150.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren tijdens treinrit en werken. Ik zit met enkele personen samen in de ruimte dus deze moet ook goed afgesloten zijn zodat de muziek niet storend is voor de medewerkers.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zwart)

Welke vragen heb je hier nog over?
Zou graag een koptelefoon hebben die ook compact is en minimalistisch kwa design. Graag enige feedback wanneer er betere opties zijn dan de bovenstaande koptelefoon in deze prijsklasse.

Alvast bedankt!

• NL_Scratch
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:09
Deze is nu nog leuk in de aanbieding en geen verzendkosten.
Past goed in je budget:
https://www.teufelaudio.n...01.c&delivery_country=118

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*