Cheaten in CS

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Yo mensen,

Ik las net een interressant stuk op madonion.com over het cheaten in CS.
Deze kerel vroeg zich af waarom mensen altijd zo boos werden als hij bezig was met cheaten, hij gebruikte speedcheats en spikecheats (noem maar op) en als advies gaf hij dat mensen die niet tegen cheaten konden, maar een andere server moesten uitzoeken. Het interresante aan het stuk was dat ie zij dat ie cheate niet om te winnen,
maar gewoon om mensen vreselijk te irriteren. Realiseer dat dus de volgende keer als je in een map weer veel te veel cheaters tegenkomt en je wilt hun huid volschelden. Dat is hetgeen wat ze juist zo extreem leuk vinden. En hoewel ik vind dat die losertjes de boel verzieken voor de serieuse spelers, waardoor hun
juist naar een andere server toe zouden moeten, zit er wel een kern van waarheid in zijn advies. Zoek idd naar een goede clanserver met PB en een goede admin aanwezig, en zet deze in je favourites.
Ikzelf heb zwaar veel respect voor de NWG server, verdomd sterke spelers (leer je alleen maar van), goede sfeer, en mensen die irritant zijn worden netzolang gekicked totdat ze er zelf flauw van zijn.

Goed, gewoon een stukje advies, ben erg benieuwd naar jullie reacties.

MDusink

[DVLL] Shook

Verwijderd

Ik ga dat stukje ook ff lezen
En kan je misschien het / de IP's van die NWG server(s) geven...

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

145.74.103.17:4445

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Ik heb een keer meegemaakt dat er een cheater voor zijn website ging promoten en hij zei dat er allemaal wallhacks aimbots te vinden was.
Die heb ik gekicked en toen kwam ie terug om gewoon irritant te doen, toen heb ik hem een ban for live gegeven en nu zie ik nooit meer cheaters op de server.

• Shook
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb één server van NWG en bij mij staat ie erin als:

213.196.5.32:4445

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik speel vaak op the 4 kings server met een zooi clanmaten...altijd lachen.. alleen heb je er zon irritant /zkillz geval met je punten dus iedereen typt dat de hele tijd.. maarja.. PB required is het..maar ik denk dat niemand cheat..tenminste niet de bekende speler die ik ken uit irc. Tis gewoon een stuk vertrouwen wat je moet hebben ofzo.

dunno

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nja ik erger me er nog altijd aan, maar zeg al niets meer, ben moegestreden, heeft toch geen zin. Vaak meld ik even aan medespelers/clangenoten wanneer ik zie dat iemand cheat, maar verder kan ik me er niet druk om maken.
Die energie bespaar ik me

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

waarschijnlijk was ie een ***** member: http://www.blaat.com

[moderator intervention]

SVP geen Cheat-links.

[\moderator intervention]

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 14:09 schreef SuB het volgende:
waarschijnlijk was ie een [ZUIGCLAN] member: http://www.zuigclan.com
Kom op mensen, geen cheat links plaatsen! he, dan zorg je er alleen maar voor dat er meer cheaters komen, snappen jullie dat dan zelf ook niet!

• twiekert
  • Laatst online: 08:28
Op donderdag 12 juli 2001 14:09 schreef SuB het volgende:
waarschijnlijk was ie een **** member: http://www.ikbeneencheater.com
Kan je de link ff weghalen? danku

[moderator intervention]

Ff andere taal svp ?

[\moderator intervention]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Wel een mooie site verder :)

Steam

Verwijderd

Waarom zou je die cheat sites weghalen... Cheats zijn net zo makkelijk te vinden als een hotdog in de USA...

Verwijderd

oepsie :)

dit was zeker niet mijn bedoeling hoor. Hmm nu hoop ik dat jullie niet allemaal rare dingen van mij gaan denken.

/edit
En twiekert ik zou wel eens willen weten wat jij mij te vertellen had aangezien jij een admin break kreeg. Stuur maar ff email dat vind ik wel lol om te lezen :+

• pica
Op donderdag 12 juli 2001 14:40 schreef SuB het volgende:
oepsie :)

dit was zeker niet mijn bedoeling hoor. Hmm nu hoop ik dat jullie niet allemaal rare dingen van mij gaan denken.
Uhuh.... ;)

Steam

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 14:40 schreef Sn@ke het volgende:
Waarom zou je die cheat sites weghalen... Cheats zijn net zo makkelijk te vinden als een hotdog in de USA...
:D

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
van jou denk ik niks SuB,
maar die JeanLucPicard, dat is pas een dikke cheater, wallhack, aimbot, hij gebruikt gewoon alles om maar beter te kunnen zijn dan mij >:)

• pica
Op donderdag 12 juli 2001 15:39 schreef marble het volgende:
van jou denk ik niks SuB,
maar die JeanLucPicard, dat is pas een dikke cheater, wallhack, aimbot, hij gebruikt gewoon alles om maar beter te kunnen zijn dan mij >:)
Kut! Betrapt ;)

Steam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
:D :D :D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja ja, jongens. Nou zijn er wel weer genoeg topics geweest over cheaters die lame zijn etc etc tot heel ver in de gloria.

Topic begon goed maar op deze manier schiet het niet op.

Oh en dat links naar cheats makkelijk te vinden zijn neemt niet weg dat je de drempel NOG lager maakt als je ze hier post.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.