Verwijderd

Topicstarter
http://www.gamma.com/Aanbiedingen/kr28_Zender.asp

daar zie je dit staan:

Wilt u draadloos tv, video en DVD kijken? Of wilt u DVD-films bekijken vanuit uw computer op de tv? Dan is deze audio-, video-, DVD-zender ideaal! De zender stuurt het signaal van de op de kabel aangesloten tv door naar de ontvanger op de tv die niet op de kabel is aangesloten.
Type VC 32.
Het signaal gaat door muren en plafonds tot ongeveer 40 meter.

maar is dat ook zo goed? als ik een vcd od divX film op mijn pc draai kan ik hem dan beneden mooi zien? zonder software of wat dan ook? en moet mijn pc dan nog iets speciaals hebben?

en laatste vraag: werkt dit setje op batterijen of stroom!?

wie heeft dit setje en kan mij er meer over vertellen! mijn moeder wilt het namelijk voor ons kopn en belde om deze vragen te stellen maar die mensen wisten het niet eens :(

dus vandaar!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:24
Volgens mij is dit ding van Marmitek, ook al staat het nergens.

• Guider
  • Laatst online: 12-03 15:36
die dingen verkopen ze volgens mij bij de Conrad maar dat weet ik niet zeker

Verwijderd

Topicstarter
nee bij de gamma :P staat toch een link naar :P

• Dennis
  • Laatst online: 01:24
Op donderdag 12 juli 2001 12:49 schreef theteek het volgende:
nee bij de gamma :P staat toch een link naar :P
OOK bij Conrad |:(

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 12:11

Leon

Rise Of The Robots

[on topic]

Volgens mij kun je nog eens niet tussen die 2 dingen door lopen als ze gebruikt worden.. :(
dan stoort het hele signaal...

En volgens mij gebruikt dat ding OF een antennesignaal OF tulp voor het geluid en composite (ook tulp) voor het beeld... :)

Waarom vraag je niet om een demonstratie in de winkel? :? :)

Eeuwige n00b

Verwijderd

Ikzelf heb er geen hoor, maar de meeste van die dingen hebben een behoorlijke ruis qua geluid en beeld, vanwege stoorsignalen (bv. mob foon, andere zend-antennes, enz.) Want ik denk dat het via een standaard (low hertz, high hertz, enz) frequentie gaat.
Ik zou gewoon een lang kabeltje neerleggen.

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10-2025

rudyfb

the Mentor

Zelf heb ik zo'n marmitek ding gebruik het voor dvd & divx vanaf me pc, kwaliteit is uitstekend, bereik ook goed, enige waarmee het blijkbaar stoort is als een lichaam in de "beam" staat (mijn katten dus *D)

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Pagina: 1