Netflix series offline kijken op Macbook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijn91
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:41
Hallo,

Ik ga binnenkort op vakantie. Voor tijdens het reizen, zou ik graag Netflix offline op mijn laptop willen kijken. Ik volg een aantal series. Nu heb ik al gezocht, hoe je een serie kan downloaden om offline te kunnen bekijken. Maar ik kwam nergens tot een oplossing voor op een Macbook.. Wel voor itunes > ipad en iphone.
Is het überhaupt mogelijk of een manier om offline series op mijn Macbook te zetten en terug te kijken van Netflix?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 15:13
In ieder geval niet via een officiële/legale manier.
You can download select TV shows and movies to watch without an internet connection from the Netflix app on Apple iOS or Android mobile devices and computers or tablets running Windows 10. Downloads are not currently supported on other devices.
Er zijn natuurlijk wel shady manieren, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:40

Satom

Verzamel ervaringen

Via BootCamp Windows draaien en Netflix app installeren. Beetje omslachtig, maar werkt wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijn91
Ik kan dus ook mijn series op mijn Windows pc downloaden en zetten op mijn Macbook? Even de makkelijkste manier denk ik?

Dat van BootCamp heb ik echt geen idee hoe dat moet.. Of is dat niet zo moeilijk om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:40

Satom

Verzamel ervaringen

Mandarijn91 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:48:
Ik kan dus ook mijn series op mijn Windows pc downloaden en zetten op mijn Macbook? Even de makkelijkste manier denk ik?
Nee dat kan niet, je download (zover ik weet) namelijk niet een MKV of AVI bestand. Het is nog steeds encrypted en je zult de Netflix app nodig hebben om dit af te kunnen spelen.
Dat van BootCamp heb ik echt geen idee hoe dat moet.. Of is dat niet zo moeilijk om te doen?
Is an sich niet zo moeilijk, je bent er alleen een Windows 10 installatie schijf (ISO) voor nodig (en vanzelfsprekend een licentie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Niet moeilijk, zoek met spotlight op bootcamp en je krijgt een assistent die je ermee helpt. Hierna kan je met de OPTION toets ingedrukt opstarten in windows en zo de Netflix app gebruiken. Erg omslachtig maar goed helaas is er momenteel geen MacOS app van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijn91
Pat-Juh schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:43:
[...]

Niet moeilijk, zoek met spotlight op bootcamp en je krijgt een assistent die je ermee helpt. Hierna kan je met de OPTION toets ingedrukt opstarten in windows en zo de Netflix app gebruiken. Erg omslachtig maar goed helaas is er momenteel geen MacOS app van Netflix.
Bedankt dat klinkt niet ingewikkeld. Ik ga dat vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Mandarijn91 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Bedankt dat klinkt niet ingewikkeld. Ik ga dat vanavond even proberen.
Zorg wel dat je een W10 64bits ISO hebt en een licentie :)... Dan kan je in een keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijn91
Pat-Juh schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Zorg wel dat je een W10 64bits ISO hebt en een licentie :)... Dan kan je in een keer door.
Klopt het dat een licentie voor tussen de 20-30 euro te koop is, wat ik via Google tegenkom?
En hoe kom ik aan een ISO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 19:51
Mandarijn91 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Klopt het dat een licentie voor tussen de 20-30 euro te koop is, wat ik via Google tegenkom?
En hoe kom ik aan een ISO?
downloaden bij Microsoft. Google eens op media creation tool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
Is het dan niet makkelijker om de Netflix app voor Android te installeren met behulp van Bluestacks? Weet niet of er verschil in kwaliteit zit maar het scheelt wel elke keer rebooten om Netflix te kijken.
Pagina: 1