Mijn vraag:
Is het in excel mogelijk om een formule te exporteren/kopieeren met inplaats van de cell referenties (A1+A2) de daadwerkelijke getallen van de cellen in de formule.
voorbeeld:
=SQRT((Q3*(1-Q3))/Q4)
Zo is het nu, maar ik zou graag de cell referenties vervangen zien worden door de daadwerkelijke getallen van de cellen welke gebruikt worden in de formule.
Nu moet ik dit steeds handmatig uittypen wat erg veel tijd kost.
Ik wil de formule graag in word plakken met daarin de cijfers dus bijvoorbeeld:
=SQRT((10*(1-10))/5)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Office 365 op een mac
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Mijn google zoektocht eindigt steeds op websites die verwijzen naar manieren waarop je de formules kunt weergeven in excel. Ik kan echter niks vinden over een manier waarop je het cell referentie nummer kan vervangen door de daadwerkelijke waarde van die cell.
Mijn dank zou eindeloos groot zijn!
Iemand enig idee?
Is het in excel mogelijk om een formule te exporteren/kopieeren met inplaats van de cell referenties (A1+A2) de daadwerkelijke getallen van de cellen in de formule.
voorbeeld:
=SQRT((Q3*(1-Q3))/Q4)
Zo is het nu, maar ik zou graag de cell referenties vervangen zien worden door de daadwerkelijke getallen van de cellen welke gebruikt worden in de formule.
Nu moet ik dit steeds handmatig uittypen wat erg veel tijd kost.
Ik wil de formule graag in word plakken met daarin de cijfers dus bijvoorbeeld:
=SQRT((10*(1-10))/5)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Office 365 op een mac
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Mijn google zoektocht eindigt steeds op websites die verwijzen naar manieren waarop je de formules kunt weergeven in excel. Ik kan echter niks vinden over een manier waarop je het cell referentie nummer kan vervangen door de daadwerkelijke waarde van die cell.
Mijn dank zou eindeloos groot zijn!
Iemand enig idee?
[ Voor 5% gewijzigd door iceblack24 op 01-01-2018 21:07 ]