Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPyr00
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-09 15:50
Mijn vraag

Ik zoek een dongle waarmee ik helemaal geen last heb van vertragingen in reactie tijden en waarbij ik alle poorten tegelijk kan gebruiken zonder dat de reactie snelheid ervan lager wordt.Ik wil er op een HDMI poort hebben voor een 1ms 144hz 1080p scherm en een gigabit internet poort met nog 2 usb poorten voor een toetsenbord en muis.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik ben zelf aan het denken om een laptop te kopen die ik voor een ICT-opleiding kan gaan gebruiken. Ik wil heb thuis kunnen gebruiken voor gaming ect. En hierom wil ik het liefst geen draadloze dingen. Ik weet zelf niet met wat voor interface ik het kan doen zonder een vertraging in de reactie snelheid maar ik zit te denken aan TB3 maar dat is erg lastig te vinden. En ik weet niet of usb 3.0 zo veel tegelijk aan kan zonder vertraging.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

pricewatch: Targus Universal D110 DV1K

pricewatch: Lenovo Thunderbolt 3 dock & poortreplicator (40AC0135EU)

https://nl.aliexpress.com...p&&scm=1007.12783.72505.0

Wat ik hiermee probeer te bereiken is de prijs van een gaming laptop met voor thuis zo een dongle/dock. Of een laptop met de aankomende h-series i5 met 6cores met een gaming pc thuis.

Specs voor de pc of laptop weet ik prima zelf, daar heb ik geen hulp voor nodig, het gaat puur om de connectie tussen al me apperatuur en een laptop.

De groeten,

DarkPyr00

[ Voor 11% gewijzigd door DarkPyr00 op 01-01-2018 19:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:15
Waarom geen laptop met een dockingstation ondersteuning? Ik zou daar altijd de voorkeur aangeven.

Mijn ervaring USB werkt meestal onstabieler werkt, TB werkt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPyr00
Rolfie schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:21:
Waarom geen laptop met een dockingstation ondersteuning? Ik zou daar altijd de voorkeur aangeven.

Mijn ervaring USB werkt meestal onstabieler werkt, TB werkt een stuk beter.
Ik zie zelf geen laptop op de markt met een gtx 1060 of beter nu op het moment op de markt staan. En ik wil niet met zo een externe grafiesche kaart op TB werken. Ik vraag me af waar die lijn van MSI is die een x16 externe slot had, das wel iets nou dat ik denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ter info hoor; je stelt in de startpost dat je HDMI nodig hebt met/naar 1ms 144hz 1080p.

Zonder direct daar iets van te vinden; is dit om te gamen of heb je andere toepassingen die op 144Hz 1080p grafische data moeten uitspugen?

Want ondanks dat je stelt dat je de specs van de laptop wel al weet; als je dus wel wil gamen op 144Hz, zit je ontzettend snel aan een GTX1060 en liever al meer richting een GTX1080. Die zijn in laptops niet te krijgen.

Kan het dus zijn, maar vandaar dat ik het vraag; je zoekt een oplossing (dongle of dock) voor een probleem (144Hz 1080p) wat niet opgelost kan worden (mobiele GPU GTX1080).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPyr00
MAX3400 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:34:
Ter info hoor; je stelt in de startpost dat je HDMI nodig hebt met/naar 1ms 144hz 1080p.

Zonder direct daar iets van te vinden; is dit om te gamen of heb je andere toepassingen die op 144Hz 1080p grafische data moeten uitspugen?

Want ondanks dat je stelt dat je de specs van de laptop wel al weet; als je dus wel wil gamen op 144Hz, zit je ontzettend snel aan een GTX1060 en liever al meer richting een GTX1080. Die zijn in laptops niet te krijgen.

Kan het dus zijn, maar vandaar dat ik het vraag; je zoekt een oplossing (dongle of dock) voor een probleem (144Hz 1080p) wat niet opgelost kan worden (mobiele GPU GTX1080).
Ik heb zelf al een 144hz scherm thuis staan. Ik vind het gewoon fijn met CS:GO om 144hz te hebben. Me laptop die ik nu heb is gw rot om mee te nemen vanwege poort slijtage of zo iets. Ik moet elke dag wel bezig zijn met mijn internet kabel. En me HDMI kabel mag niet bewegen, anders moet ik die ook heel voorzichtig bewegen om het aan de praat te krijgen. Dit zal niet goed komen als de laptop die ik nu al 4 jaren heb naar school meeneem. Games zoals GTA 5 of No Mans Sky of Battlefield 1 hoef ik ook niet op zo een hoge refresh rate. Daar heb ik liever 60 fps op goede graphicssetings. Dat dus met de volgende generatie games niet zal gaan.