Aankoopbewijs en applecare+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:41
Beste applefans,

hopelijk kunnen/willen jullie me helpen met het volgende (ben nog niet goed thuis in de hele apple-wereld).

Ik kan een recent bij de mediamarkt aangeschafte (nog gesealde) ipad pro 12.9 overkopen van een iets te enthousiaste vriend van me :P Bestaat de mogelijkheid applecare+ af te sluiten (op mijn naam) nu het aankoopbewijs op een andere naam staat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09 17:03
Ik zou zeggen; https://www.apple.com/nl/support/products/ipad.html
kijk even onderaan de pagina (hoe te activeren + voorwaarden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Laatst online: 15:25
derhenno schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:52:
Beste applefans,

hopelijk kunnen/willen jullie me helpen met het volgende (ben nog niet goed thuis in de hele apple-wereld).

Ik kan een recent bij de mediamarkt aangeschafte (nog gesealde) ipad pro 12.9 overkopen van een iets te enthousiaste vriend van me :P Bestaat de mogelijkheid applecare+ af te sluiten (op mijn naam) nu het aankoopbewijs op een andere naam staat?

Alvast bedankt!
Apple heeft geen aankoopbewijs nodig voor AppleCare+. Je kunt online het serienummer invullen en vervolgens krijg je te zien of de iPad in aanmerking komt voor AppleCare+. Na een korte diagnostische test die je uit moet voeren op je iPad kun je het aanschaffen. Het komt dan gewoon op jouw naam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Bedankt, had de vraag echter anders moeten formuleren besef ik (excuses hiervoor): indien ik gebruik moet maken van applecare+ kan het zo zijn (naar ik heb begrepen) dat een aankoopbewijs kan worden gevraagd. Nu deze niet op mijn naam staat (maar de applecare+ wel) hoef ik geen problemen te verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou dit goed overleggen met Apple want (precies andersom): AppleCare verdwenen op Mac, oplossing bedrijf?

Er zitten dus een aantal haken & ogen aan "Applecare", "serienummers" en "next owner", zeg maar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Laatst online: 15:25
derhenno schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:13:
Bedankt, had de vraag echter anders moeten formuleren besef ik (excuses hiervoor): indien ik gebruik moet maken van applecare+ kan het zo zijn (naar ik heb begrepen) dat een aankoopbewijs kan worden gevraagd. Nu deze niet op mijn naam staat (maar de applecare+ wel) hoef ik geen problemen te verwachten?
Zolang je AppleCare+ registreert op je eigen naam staat en je het originele bonnetje hebt is er geen probleem. In de meeste gevallen kijkt Apple alleen naar het serienummer. Het maakt voor Apple niet uit wie zijn naam op het bonnetje staat. Het kan immers ook een cadeau geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
@MelvinW Klinkt idd logisch ja haha (dankjewel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Je levert hem toch aan de balie in bij MM, je krijgt een ontvangbewijs en die is ihmo aan toonder....dus niet verliezen.. :+
Pagina: 1