Gaming Headset drukt mijn oren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ganicus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-03 12:26
Mijn vraag
Ik heb al een paar dagen een gaming headset genaamd Turtle Beach PX24. Na een half uur drukt die enorm op mijn oren. Zelf heb ik ook een bril. Is er iemand die ook een bril draagt en een gaming headset heeft die niet pijnlijk is aan de oren? Mijn budget is ongeveer €50 a €100,-.

Dank voor jullie tips alvast!!

Beste antwoord (via ganicus op 27-11-2020 23:31)

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
ganicus schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:41:
Mijn vraag
Ik heb al een paar dagen een gaming headset genaamd Turtle Beach PX24. Na een half uur drukt die enorm op mijn oren. Zelf heb ik ook een bril. Is er iemand die ook een bril draagt en een gaming headset heeft die niet pijnlijk is aan de oren? Mijn budget is ongeveer €50 a €100,-.

Ik heb zelf de Kingston Hyper X Cloud II: https://tweakers.net/prod...-hyperx-cloud-ii-red.html

Zelf draag ik ook een bril. Ik heb geen last/pijn na een paar uur online gamen met vrienden.
Ook heb ik niet het kleinste hoofd, is mij verteld O-)
Comfort van deze headset is prima te noemen. Geluidsdemping moest ik even aan wennen, ik had hiervoor een Logitech headset die op mijn oren zat, i.p.v. de Kingston die dus over je oren zit.
In het begin had ik dus de neiging om te hard te gaan praten met de Kingston op. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door apollo13 op 01-01-2018 19:03 ]

apollo13

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
ganicus schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:41:
Mijn vraag

Ik heb zelf de Kingston Hyper X Cloud II: https://tweakers.net/prod...-hyperx-cloud-ii-red.html

Zelf draag ik ook een bril. Ik heb geen last/pijn na een paar uur online gamen met vrienden.
Comfort van deze headset is prima te noemen. Geluidsdemping moest ik even aan wennen, ik had hiervoor een Logitech headset die op mijn oren zat, i.p.v. de Kingston die dus over je oren zit.
In het begin had ik dus de neiging om te hard te gaan praten met de Kingston op. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door apollo13 op 01-01-2018 19:03 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ganicus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-03 12:26
apollo13 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:51:
[...]

Dank voor je tip _/-\o_ ! Ik ga hem morgen even testen bij MediaMarkt of een andere winkel. Iemand anders die nog suggesties heeft? |:(