• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:30
Ik zoek een?
Tablet.

Wat is je budget?
Zo'n 200 tot 300 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik: surfen op het internet, Facebook, spellen, video's. Zo'n beetje wat een 50-er met een tablet doet. Wat ik belangrijk vind is houdbaarheid en dat het apparaat niet tergend traag wordt of allerlei kuren begint te vertonen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeuren. Alle tablets van rond die prijs lijken best wel hetzelfde qua features.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe lang gaan Android tablets mee? Mijn 2012 Nexus 7 is ontzettend traag, ook na een volledige reset. Was dit een specifiek probleem voor deze Nexus 7, of voor Android tablets in het algemeen?

Volgen Android tablets de updateschema's van telefoons? Ik ben bang om een wat ouder model aan te schaffen, vooral als de ondersteuning is gestopt.

Waar kan ik oudere iPads vinden? Die van vrienden en familie zijn na jaren gebruik nog lekker vlot, maar Pricewatch kan enkel huidige generatie iPads vinden. Tweedehands staat me niet zo.

Is er over het algemeen een voorkeur voor Android of iOS tablets? Ik heb enkel budget Android tablets ingesteld en daar was de ervaring wat minder.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:24
Deze heeft enkel goede reviews. "Ik heb 'm zelf ook".
Meegenomen naar de VS, voor nieuws, weer, hotels, verkeer, enz. Prima ding.
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi Zwart

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:11
Er is een vraag en aanbod sectie op de website en er zijn winkels zoals leapp die tweedehands iPad verkopen.
Ik zou een nieuwe iPad 2017 aanraden, daar verwacht ik dat je 4 jaar zeker mee door moet kunnen.
Een tweedehands model 2016 3 jaar, een 2015 nog 2 jaar, etc.