PIC programmeer service

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Voor mijn opentherm gateway ben ik op zoek naar een PIC programmer. Ik heb zelf tevergeefs met een arduino geprobeerd een PIC te programmeren. Om deze reden zou ik graag in de regio Eindhoven deze pic willen laten programmeren. Googlen levert mij niet veel op waar ik dit zou kunnen doen. Daarom de vraag of er misschien een tweaker is die mij zou kunnen helpen of een adres weet waar ik dit zou kunnen laten doen (voor een kleine vergoeding)?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:54

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je hebt deze post toch doorgelezen: https://forum.arduino.cc/index.php?topic=92929.0 moest je meer met pic's aan de slag gaan zou ik een pickit3 kopen ;)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Damic schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:04:
Je hebt deze post toch doorgelezen: https://forum.arduino.cc/index.php?topic=92929.0 moest je meer met pic's aan de slag gaan zou ik een pickit3 kopen ;)
Ik ben zelf niet van plan meer pic's te gaan gebruiken. Die post die je linkt is exact het schema dat ik (tevergeefs) heb geprobeerd. Gezien een programmer bestellen (minstens) 3 weken gaat duren en ik hem exact 1x nodig heb zocht ik eigenlijk een programmeer service in de buurt of een vriendelijke tweaker in mijn regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rippiedoos
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:08
Debian23 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:15:
[...]

Ik ben zelf niet van plan meer pic's te gaan gebruiken. Die post die je linkt is exact het schema dat ik (tevergeefs) heb geprobeerd. Gezien een programmer bestellen (minstens) 3 weken gaat duren en ik hem exact 1x nodig heb zocht ik eigenlijk een programmeer service in de buurt of een vriendelijke tweaker in mijn regio.
Zie DM voor details ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Is iets voor Vraag en Aanbod (diensten).

Dit topic is gesloten.