Toon posts:

Laptop scherm niet aan bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Sinds een week of twee gaat het beeldscherm van mijn laptop niet in één keer aan. Vaak moet ik de laptop 3 tot 4 keer uit en aan doen tot dat hij met een of andere reden (geluk) wel aan gaat.

Wat kan het probleem zijn? Ik heb werkelijk geen idee, want verder doet ie het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Start je notebook zelf wel op? Als je een losse monitor aansluit, heb je dan wel altijd beeld bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik hoor de laptop aan gaan, zie ook verschillende lampjes brande, allemaal normaal zover ik weet. Ik zal later het is checken met een losse monitor.

Dit is trouwens de ASUS X555L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar met alleen lampjes weet je dus niet of hij boot of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist het geprobeerd met me tv eraan, die bleef ook op zwart toen ik de laptop aan deed. Tot 3 x toe moest ik hem opnieuw opstarten door de aaknop ingedrukt te houden (hoop niet dat dit schade kan toebrengen).

Helaas is het nu elke keer dat ik de laptop 3 tot 4x opnieuw moet opstarten tot dat het scherm ook aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij aub helpen. Ik heb zelf totaal geen idee wat er mis is of waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is nog niet verholpen en alleen maar erger geworden. Ik heb nu ongeveer 30 de laptop aan en uit gedaan met de hoop dat het scherm aan zou gaan, helaas, het scherm gaat nu helemaal niet meer aan. De laptop zelf toont wel tekens van leven.

Dit is toch duidelijk een hardware probleem lijkt me? De lampjes branden en hoor ik een "tik" geluid van de SSD (denk ik). HELP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:47
Openschroeven en kijken of de connector goed zit.

Als je nog garantie hebt dan opsturen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1