Toon posts:

ADSL+online gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hé ADSL luitjes...
Als ik vragen mag, wat zijn jullie online-gaming ervaringen wat betreft de snelheid ?
(en plz niet alleen lui met fast-adsl...)
Misschien neem ik ook ADSL (ja wat wil je anders met Rendo deKlooi |:(), maar denk dan dat het basic wordt i.v.m. ouders...
En hoe zit dat afknijpen van de snelheid ?
Voor zover ik weet is ADSL erg stabiel, maar krijg je ook de snelheid die ze beloven ?
thx

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik heb adsl basic en online gaming (Counter Strike) gaat prima hier :)
Met downloaden zit ik vaak tussen de 50 a 60 kb/s

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

Ik had ook basic bij xs4all en ik had een stabiele d/l snelheid avn 50-60 kb en met UT zat ik altijd met een ping van rond de 60.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
ik heb ADSL basic bij planet, online gaming gaat uitstekend, meestal een ping van rond de 80 hier. met download snelheden rond de 53 kB/s meestal.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BosPiet
  • Laatst online: 22-09-2006
O ja, meestal heb ik een ping tussen de 60 en de 80

Koop je eigen eiland!

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Ik ook, meestal 60-70-80, download ook zeer stabiel, als de server waarvan je download het toelaat altijd 52, 53 KBPS.

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
altijd konstante snelheid van 55+ KB

Verwijderd

Lijkt me duidelijk dus. Adsl is behoorlijk stabiel wat betreft de snelheid/ping. :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Meestal zit het wel ok, maar ik ken ook gevallen dat het minder goed was.

Verwijderd

Ja dat heb ik ook gehoord, dat de verbinding er nogal vaak uit wil klappen. Maar daar heb ik geen last van gehad.

Verwijderd

Mijn ping ligt tussen de 20~40ms. Ik heb nog nooit last gehad van disconnects. Ben 24/7 online...
Over de download snelheid kan ik zeggen dat die bij mij zo 60~65 is... :)
Dus gewoon nemen, voor het geld kan je het niet laten. Maar als je @home kan nemen, denk dan nog ff na! ;)

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
aangezien het hier toch om online gaming gaat ipv downloadssnelheden het volgende:
overdags ping 30-50
savonds ping 50-70
met counterstrike natuurlijk
sinds ik adsl heb kan ik eindelijk dag en nacht fatsoenlijk gamen (kabel is savonds niks)

Verwijderd

Ik heb lang genoeg op @home gewacht. Ik heb sinds vanmorgen Mxstream en het bevalt me prima :)

Verwijderd

Topicstarter
He, dat klinkt goed :)
Ik zit hier nog wel te twijfelen...
Essent heeft hier de kabel gekocht, maar (Rendo) deKooi levert nogsteeds internet. Ik zou nog liever @home willen hebben dan mxtream basic, maar de vraag is OF het er komt, en zoja, WANNEER het er komt, want tot nu toe doet Essent geen ene flikker aan de kabel hier :(
Misschien kan ik m'n ouders overtuigen Mxstream Basic te nemen >:)

Verwijderd

Ik heb sinds anderhalve maand basic ADSL bij Xs4all. Ik woon in Nijmegen en heb onder Gamespy Arcade 's avonds altijd vrij hoge pings. zo rond de 120ms met CS. Quake 3 is veel beter: 50 a 60 gemiddeld. Er zijn echter een paar CS servers waar ik zo rond de 70/80ms zit (en waar ik dus altijd speel). Het rare is dat de Nederlandse servers vrij hoge pingtijden hebben. Iemand weet hoe dat komt? Downloaden gaat wel met 50 a 60 kb/s, dus daar ben ik wel happy mee...

• sanderb
  • Laatst online: 02:15
ping bij UT meestal <40
maar das cistron..dus niet helemaal eerlijk vergelijk >:)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Topicstarter
Erik...
Ik heb gelezen dat juist Nederlandse servers voorrang krijgen met het versturen van data. Zelf speel ik geen CS, dus weet ik ook niet echt wat voor ping normaal is voor CS...
Zal wel niet veel verschillen met UT/Q3

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:24

MartNL

&nbsp;

Ik heb ook adsl fast + @home in ik kan met alle2 heel goed online spelen!
ping adsl 50-70 ping @home 40-50
Unreal servers strike-force en tactical-Opp
:9

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 20:52 schreef MartNL het volgende:
Ik heb ook adsl fast + @home in ik kan met alle2 heel goed online spelen!
ping adsl 50-70 ping @home 40-50
Unreal servers strike-force en tactical-Opp
:9
Tering!!!! hoe bedoel je ik ben verwend :P
Pagina: 1