Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mijn vraag
Ik kan momenteel een nieuwe telefoon uitzoeken met daarbij een 2-jarig abonnement. Enkel twijfel ik of ik nu nog wel een 6s moet afsluiten voor 2 jaar of dat ik een iPhone 7 moet kiezen.

Hoelang zal een 6s nog worden ondersteund? Of is de 7 stukken beter voor de toekomst?

Het verschil per maand bedraagt 4 euro.

Beste antwoord (via saert op 01-01-2018 15:51)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Voor die €4 extra zou ik absoluut voor "future proof" (als in nog zeker tot 2 of 3 grote software updates) gaan en dus de iPhone 7 kiezen.

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 01-01-2018 15:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Voor die €4 extra zou ik absoluut voor "future proof" (als in nog zeker tot 2 of 3 grote software updates) gaan en dus de iPhone 7 kiezen.

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 01-01-2018 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

saert schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:34:
Mijn vraag
Ik kan momenteel een nieuwe telefoon uitzoeken met daarbij een 2-jarig abonnement. Enkel twijfel ik of ik nu nog wel een 6s moet afsluiten voor 2 jaar of dat ik een iPhone 7 moet kiezen.

Hoelang zal een 6s nog worden ondersteund? Of is de 7 stukken beter voor de toekomst?

Het verschil per maand bedraagt 4 euro.
Dat ligt aan jouw financiële mogelijkheden en welk abonnement je kiest. Goed lezen voor je wat aanschaft en misschien past de iPhone 8 wel tot de mogelijkheden ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben zojuist, na meer informatie te hebben opgedaan, overgestapt naar een iPhone 7. Dank voor jullie snelle reacties.