Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Excell waarde kleiner dan rood maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 22:14
Ik heb een sheet waar ik de waarde van vandaag met de vorige dag vergelijk en daar het percentage bereken.

=ALS.FOUT(C4/C3;0)-1

De als.fout gebruik ik zodat er niet #waarde komt te staan. Er komt nu standaard -100,00% te staan.

Via voorwaardelijke opmaak heb ik die onzichtbaar gemaakt
als hij groter wordt dan 0% wordt het vakje groen

Maar nu als hij onder de 0% raakt wil ik dat het vakje rood wordt. Maarjah omdat ik de aankomende dagen nog niets heb ingevuld staat de waarde in het vakje standaard op -100,00 en dus wordt het standaard vakje rood. Dat wil ik dus niet.

Ik zoek even een tip in de goede richting, hoe ik dat kan oplossen.

Beste antwoord (via Zaratrass op 01-01-2018 12:15)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:54

Reptile209

- gers -

Nog een voorwaardelijke opmaak toevoegen op waarde -100% (bijv. grijs maken), en dan zorgen dat de volgorde van de voorwaarden klopt.

Zo scherp als een voetbal!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Reptile209
  • Laatst online: 07:54

Reptile209

- gers -

Nog een voorwaardelijke opmaak toevoegen op waarde -100% (bijv. grijs maken), en dan zorgen dat de volgorde van de voorwaarden klopt.

Zo scherp als een voetbal!

• jevn
  • Niet online
als voorwaarde om de als heenzetten dat wanneer de vorige cel leeg is, deze ook leeg moet zijn. leeg is dan “”

Als(C3=“”;””;’de als die je al had’)

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 22:14
Reptile209 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:04:
Thanks ik wist niet dat er een volgorde in de regels was.