Ik krijg het maar niet voor elkaar content te koppelen aan een bepaalde div in de header.
Ik moet uitkomen in
De <header> valt nu in de <div id="mk-theme-container">, maar zet ik daar wat onder, dan valt hij dus _onder_ </header>, terwijl ik de de div nergens afsluit
Het is ongetwijfeld iets heel sufs wat ik hier over het hoofd zie.
Hoe los ik dit op?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <!DOCTYPE html> <html <?php echo language_attributes(); ?> > <head> <?php wp_head(); ?> </head> <body <?php body_class( mk_get_body_class( global_get_post_id() ) ); ?> <?php echo get_schema_markup( 'body' ); ?> data-adminbar="<?php echo is_admin_bar_showing(); ?>"> <?php // Hook when you need to add content right after body opening tag. to be used in child themes or customisations. $header_grid_start = $header_grid_start . '<div class="social" id="socialbar" style=" z-index: 310;"> blablablabla </div>'; ?> <!-- Target for scroll anchors to achieve native browser bahaviour + possible enhancements like smooth scrolling --> <div id="top-of-page"></div> <div id="mk-boxed-layout"> <div id="mk-theme-container" <?php echo is_header_transparent( 'class="trans-header"' ); ?>> <?php mk_get_header_view( 'styles', 'header-' . get_header_style() ); { echo $header_grid_start; } ?> |
Ik moet uitkomen in
code:
1
2
3
4
5
| <header> <div id="1"> <div id="2"> <div id="3"> <div id="hier dus"> |
De <header> valt nu in de <div id="mk-theme-container">, maar zet ik daar wat onder, dan valt hij dus _onder_ </header>, terwijl ik de de div nergens afsluit
Het is ongetwijfeld iets heel sufs wat ik hier over het hoofd zie.
Hoe los ik dit op?
[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 01-01-2018 11:42 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.