Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Omdat er nog geen topic voor is en ik behoorlijk onder de indruk ben van dit spel bij deze een poging:

Beschrijving
Ervaar de spanning van de jacht in een visueel adembenemende enorme open wereld. Jaag alleen in de solocampagne of beleef samen met vrienden het ultieme jachtavontuur. Call of the Wild biedt unieke multiplayeropties voor tot 8 spelers. Oefen op de schietbaan, bestuur quads, ga op jacht met andere jagers en laat zien wie de beste is!
• Verken een schitterende open wereld, ruim 125 vierkante kilometer natuurgebied dat wemelt van het leven. Van majestueuze herten en bizons tot tal van vogels, knaagdieren en insecten. Geen zin om te lopen? Ga dan met een quad van de ene jacht naar de volgende.
• Ervaar complex dierengedrag, dynamisch weer, volledige dag- en nachtcycli, gesimuleerde ballistiek, realistische akoestiek, geuren die door een geavanceerd windsysteem worden meegedragen en meer.
• Je kunt allerlei geweren, handwapens en bogen bemachtigen en gebruiken. Leer lokgeluiden en geuren gebruiken. Geen ervaring met jagen? Geen probleem. Intelligente systemen begeleiden en helpen je.

Afbeeldingslocatie: https://signup.thehunter.com/img/theHunterShareImg.jpg

Afbeeldingslocatie: https://callofthewild.thehunter.com/wp-content/uploads/2016/11/screenshot-morning-bison-1024x576.png

Afbeeldingslocatie: https://static.giantbomb.com/uploads/original/33/334471/2907538-20161210033533_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/N6aHXay22IM/maxresdefault.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.impulsegamer.com/articles/wp-content/uploads/2017/05/16thehunter3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://aerosoft-shop.com/shop-rd/bilder/screenshots//simulatoren/theHunter-call-of-the-wild-atv-saber-4x4/theHunter_CotW_ATV_Saber_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/27000850/fcf38518e5284a0b16570ee9b8bfcc1c1826774d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb deze nu ook ongeveer een week en boy wat is dit verrassend vermakelijk zeg!! En de graphics!!

Heb hier echt dik veel plezier meer. Vanavond ook weer aan de slag met een maat uit Engeland en misschien een vriendin uit de VS.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er best aardig uit. Heb hem ook gehaald. Als er mensen zijn die binnenkort wat willen jagen op de One, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Shameless promotion. Als ik deze game stream speel ik vrijwel altijd multiplayer en kan men mij joinen mits er aan regels gehouden word.

- Serieus spelen
- ATV enkel om lange afstanden af te leggen (niet rond crossen)
- Geen kills stelen
- Geen hunt van anderen verstoren

Ik verwacht dat ik vanavond weer deze game ga streamen. Vind het een best relaxing spelletje.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Even een dubbelpost. Gister weer lekker gespeeld. Wou de Europese map iets uitbreiden, had namelijk nog maar 1 outpost unlocked. Dus eerst even naar het noordoosten gegaan en heb daar een lucky shot kunnen doen op een Red fox.

Daarna op gegeven moment richting het zuidwesten. Rij ik op mn ATV kom ik opeens kudde Bison's tegen. Heeft me meerdere kogels gekost (.270) maar toch een kill. Later nog 1 weten te schieten met meerdere kogels en zelf paar keer geramd te zijn.
Op gegeven moment wil ik de stream beeindigen dus OBS naar goodbye scherm etc etc, zie ik opeens een bison recht op me af wandelen. Ik aanleggen en BAM!! Valt gelijk dood neer. Headshot met brains.

Al met al leuke hunt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mmm jammer dat het zo enorm rustig is in dit topic. Meer mensen zouden dit spel moeten spelen want het is echt heel goed.

Op zich ook heerlijk hoe je de ene keer gewoon niks tegen komt en de andere dag hele kuddes kunt afschieten bij wijze van spreken.
Dinsdag niet verder gekomen dan 1 kill. Gister in een uur 4 kills en uiteindelijk geëindigd met 10 kills. Komende dagen weer flink jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Yep, vanavond staat er ook weer een hunt op het programma voor mij, ben bezig een grote moose te verschalken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:15:
mmm jammer dat het zo enorm rustig is in dit topic. Meer mensen zouden dit spel moeten spelen want het is echt heel goed.

Op zich ook heerlijk hoe je de ene keer gewoon niks tegen komt en de andere dag hele kuddes kunt afschieten bij wijze van spreken.
Dinsdag niet verder gekomen dan 1 kill. Gister in een uur 4 kills en uiteindelijk geëindigd met 10 kills. Komende dagen weer flink jagen.
Dat het aantal beesten heel afwisselend is ben ik het mee eens. Heb twee avonden zitten zoeken naar herten. Niks gevonden. Gisterenavond de ene kudde na de andere. Vind het wel een zeer ontspannend spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zo, gisteravond de grind afgerond om de 7mm rifle te kunnen kopen. Nog geen Bison of Moose mee kunnen schieten maar wel paar beren. WAT EEN BEEST ZEG!! Beide keren dropten ze gelijk dood neer.

binnenkort maar weer verder proberen. Vanavond eerst naar de sportschool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jammer dat het hier zo rustig blijft. Dit is echt een hele goede game. Zeker gezien de prijs.

Gister is aangekondigd dat de nieuwe map, Medved, zeer binnenkort beschikbaar komt op de Xbox. Voor de PC is deze al een tijdje uit. Kan niet wachten.
Heb wel poging ondernomen om te kijken of ik wat met ze kan regelen aangezien ik de game veel stream momenteel. Nooit geschoten is altijd mis toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Schopje. Inmiddels is er DLC voor de consoles beschikbaar. Het betreft de Medved map die eerder al voor PC beschikbaar was.

Vanavond maar eens kijken of het wat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kan geen pc versie vinden van dit spel qua topic, maar is sinds kort op de pc versie ook nieuwe dlc met recurve boog, kruisboog en 2 .22 rifles toegevoegd. Dit ook samen met de jackrabbit diersoort die je nu ook kan bejagen. 4e voor de dlc, jackrabbit is voor iedereen gratis toegevoegd. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ja, kan niet wachten tot deze voor de xbox uit komt. Lijkt me weer leuk. Tijdje niet echt gespeeld maar nu wel weer even smaak te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:34:
ja, kan niet wachten tot deze voor de xbox uit komt. Lijkt me weer leuk. Tijdje niet echt gespeeld maar nu wel weer even smaak te pakken
Ik speel momenteel een ander jaag spel: Monster Hunter. Als die klaar is, ga ik me weer wagen aan deze game. Ook op de One. Als je een keertje samen wat wil knallen, laat het vooral weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb het spel ook geinstalleerd op de xbox. Wel leuk om rond te lopen.. Maar snap er niets van.. Ik heb nog maar 1 x iets kunnen raden.. Sporen vinden leuk.. Ik volg ze waar de groene vorm me na toe wijst.. Maar vervolgens vind ik dan droppings die alleen maar ouder worden..

Ook de verschillende calls , scent etc ook geen idee. Ik heb vroeger de DeerHunter gespeeld , dat was toch wel makkelijker

PS L1nt... Het is verboden een topic te kicken met een dubbel post.. Beetje lastig om jou alleen maar te zien hier met post na post..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel, ik speel dit op de PC, tot nu toe heb ik al 171 uur via steam gespeeld, altijd single player trouwens.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/932685986404659921/3299349F649A5C7C117401BCF90C26F6BD591E72/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 30 augustus is er een DLC voor een nieuwe map op steam te koop, genaamd Vurhonga Savanna, zo te zien is dat Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of deze game op de ps4 hdr ondersteuning heeft?

Gisteren via gamepass op de xbox one s deze game een tijdje gespeeld, maar echt toffe ervaring en verbaas me, dat er zo weinig reacties zijn in dit topic.

Zie dat er nu ook een 2019 versie is uitgebracht me veel dlc 😎

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Geen idee. Heb een xbox

De 2019 versie is de base game met alle dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Ondertussen zijn er behoorlijk wat DLC's uit (KLIK voor PS4 uitbreidingen) en is de 2019 editie uit, echter daar zit relatief weinig content in, ik koop denk ik liever voor 25 euro 3 maps ipv de 2019 editie, weet niet of de DLC's van dit spel wel eens on sale zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Binnenkort nieuwe high-tech DLC met nachtkijkers. Dat maakt nacht jagen een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffee2Code
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 15:46
Ik heb een Discord server opgezet voor Nederlandse spelers van dit spel :)
Ik zie jullie daar graag, dan kunnen we ook samen jagen :+

Linkje: https://discord.gg/em3qdBZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik kijk vaak met me vriendin mee, die heeft dit spel via de gamepass leren spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Zo zo even een oud topic naar boven schoppen :O

Poos geleden dit spel gespeeld op Series S, aardig mee vermaakt maar dat tracken viel vies tegen..
Vandaag staat er een update gepland inclusief 60fps voor next/current gen dus gelijk maar weer even gedownload.
https://callofthewild.the...ed-new-england-mountains/

Daarbij de bloodhound DLC gekocht in de aanbieding (alles is in de aanbieding) maakt het een stuk makkelijker/leuker vermoed ik!

Word het hier nog gespeeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:49
Wesloxx schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 08:54:
Zo zo even een oud topic naar boven schoppen :O

Poos geleden dit spel gespeeld op Series S, aardig mee vermaakt maar dat tracken viel vies tegen..
Vandaag staat er een update gepland inclusief 60fps voor next/current gen dus gelijk maar weer even gedownload.
https://callofthewild.the...ed-new-england-mountains/

Daarbij de bloodhound DLC gekocht in de aanbieding (alles is in de aanbieding) maakt het een stuk makkelijker/leuker vermoed ik!

Word het hier nog gespeeld? ;)
toevallig vorige week mee begonnen op m'n ps4. moet zeggen dat het erg vermakelijk is, inderdaad ook een aantal DLC's aangeschaft waaronder de bloodhound.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de graphics een beetje tegen vind vallen in vergelijking met de reacties hier :'(

PH-MRK request startup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11
Mrkoekie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:02:
[...]

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de graphics een beetje tegen vind vallen in vergelijking met de reacties hier :'(
Ik heb hem in de aanbieding gekocht hij is nu in de ps store, 7,95 tot 25 april, ik heb de game de afgelopen weken erg veel gespeeld op de ps5 en wat mij betreft zijn de graphics echt heel erg goed, daarnaast loopt de game erg soepel op 60fps. Blijkbaar is er dan een update geweest die dat activeert op de ps5.

de game vond ik het eerste uur enorm tegenvallen, ik heb geen enkele game die zo moeilijk te begrijpen is voor beginners in de game, dus ik heb eerst maar eens een tutorial op youtube daarna bekeken, die duurde 53 minuten uur om alles uit te leggen dus je kunt wel nagaan hoe lastig deze game is als beginner. Maar na dat uur kijken weet je eigenlijk alles wel van de basis van de game en wordt het een stuk makkelijk om te spelen.

En nu 20 uur later ben ik echt enthousiast, de verschillende maps (heb de dlc maps nu ook gekocht) en de verschillende dieren en aanpak, maar zelfs de verhaal missies, het is allemaal dik in orde! Mijn favoriete map tot nu toe is silver ridge peaks, alle main missies heb ik daarvan afgerond en vond het verhaal behoorlijk goed. Nu ben ik begonnen aan de Revontuli Coast map (Finland).

Het skill en perk systeem werkt belachelijk goed, met elke punt die je hierin zet merk je een enorm verschil, Ik ben nu level 12 en het gaat tot level 60 voordat de endgame begint. De dieren zijn onderverdeeld in brons, zilver, diamant en voor de end game de 'Great Ones'

Dus mocht je de game willen proberen, hij is nu 7.95 op playstation.

De guide om te leren hoe de game werkt is de volgende:

[ Voor 5% gewijzigd door robinez op 19-04-2024 21:22 ]

Pagina: 1