Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, video en muziek.
Ik wil weer de nieuwste games kunnen spelen.
Ik ben geen fanatieke pc gamer meer, maar wil wel een nieuwe game zonder problemen kunnen spelen en dat ik niet over 2 jaar weer een nieuwe pc moet kopen.
Ik wil ook muziek kunnen maken en eventuele video bewerking van de gewone "home video's".
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 - €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Pc helemaal nieuw, randapparatuur niet nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. Ik ben er te lang uitgeweest om de huidige mark te begrijpen met wat nu de minimale eisen zijn voor een game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur, zolang het maar soepel loopt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag 2 schermen willen aansluiten
Ga je overklokken?
denk het niet, of er moeten veel voordelen aan zitten
Wat verwacht je van ons?
Het hoeft geen high end game pc te worden maar wel goed genoeg dat ik bv. Battlefield 1 probleemloos kan spelen op hoge instellingen.
Ik blijf hiernaast op mijn ps4 spelen, maar zou wel graag willen dat de pc aanzienlijk mooier is om op te spelen en dat die qua games nog wel 5 jaar mee kan.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Patrick
Gamen, video en muziek.
Ik wil weer de nieuwste games kunnen spelen.
Ik ben geen fanatieke pc gamer meer, maar wil wel een nieuwe game zonder problemen kunnen spelen en dat ik niet over 2 jaar weer een nieuwe pc moet kopen.
Ik wil ook muziek kunnen maken en eventuele video bewerking van de gewone "home video's".
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 - €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Pc helemaal nieuw, randapparatuur niet nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. Ik ben er te lang uitgeweest om de huidige mark te begrijpen met wat nu de minimale eisen zijn voor een game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur, zolang het maar soepel loopt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag 2 schermen willen aansluiten
Ga je overklokken?
denk het niet, of er moeten veel voordelen aan zitten
Wat verwacht je van ons?
Het hoeft geen high end game pc te worden maar wel goed genoeg dat ik bv. Battlefield 1 probleemloos kan spelen op hoge instellingen.
Ik blijf hiernaast op mijn ps4 spelen, maar zou wel graag willen dat de pc aanzienlijk mooier is om op te spelen en dat die qua games nog wel 5 jaar mee kan.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Patrick