Mijn vraag
ipod touch 4 van mijn zoon is tijdens afspelen muziek via BT in de auto spontaan in een soort reboot loop gesprongen en daar met geen mogelijkheid meer uit te krijgen
Relevante software en hardware die ik gebruik
in ieder geval de meest recente versie van itunes op 2 verschillende PC's
ipod touch is niet gehackt, jailbraked of wat dan ook, is ooit uit de doos gehaald, gevuld met muziek en nu stuk.
qua updates niet op laatste IOS, want dat boeide hem niet zo, ( hij doet t toch ?!)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ipod is in DFU mode te krijgen en ook in herstelmode te krijgen.
met beide modes lukt herstellen niet via itunes, herstel mislukt met diverse foutcodes die ik voorbij heb zien komen.
9, 11, 1611, 3194 en ik kan er nog een paar gemist hebben.
je ziet dat itunes het probeert, de ipod springt op gegeven moment naar een scherm met een apple teken en een voortgangsbalk en net op t moment dat die zou moeten voortgaan, reset ie weer en springt weer in de loop of terug naar herstelmodus.
reboot loop is :
zwart scherm >
Apple teken met een barst in de apple >
scherm wordt een halve seconde helemaal wit >
zwart scherm > etc...
totaal duurt de loop iets van 15-20sec.
ook herstel met shift en dan een ipsw aanwijzen lukt niet.
alle versies tussen 4.3 en 6.1.6 geprobeerd ( stuk of 8 IPSW's inmiddels ).
herstellen ook geprobeerd met tools zoals ;
ZiPhone, redsn0w, drfone, reiboot, fonepaw ( al dan niet gecraakte versies met hulpprogramma's )
ook jailbraken om zo een werkende ipod te krijgen lukt niet.
geen van de methodes werkt.
wat nu ( behalve dat ding opsturen naar Apple ) ?
ipod touch 4 van mijn zoon is tijdens afspelen muziek via BT in de auto spontaan in een soort reboot loop gesprongen en daar met geen mogelijkheid meer uit te krijgen
Relevante software en hardware die ik gebruik
in ieder geval de meest recente versie van itunes op 2 verschillende PC's
ipod touch is niet gehackt, jailbraked of wat dan ook, is ooit uit de doos gehaald, gevuld met muziek en nu stuk.
qua updates niet op laatste IOS, want dat boeide hem niet zo, ( hij doet t toch ?!)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ipod is in DFU mode te krijgen en ook in herstelmode te krijgen.
met beide modes lukt herstellen niet via itunes, herstel mislukt met diverse foutcodes die ik voorbij heb zien komen.
9, 11, 1611, 3194 en ik kan er nog een paar gemist hebben.
je ziet dat itunes het probeert, de ipod springt op gegeven moment naar een scherm met een apple teken en een voortgangsbalk en net op t moment dat die zou moeten voortgaan, reset ie weer en springt weer in de loop of terug naar herstelmodus.
reboot loop is :
zwart scherm >
Apple teken met een barst in de apple >
scherm wordt een halve seconde helemaal wit >
zwart scherm > etc...
totaal duurt de loop iets van 15-20sec.
ook herstel met shift en dan een ipsw aanwijzen lukt niet.
alle versies tussen 4.3 en 6.1.6 geprobeerd ( stuk of 8 IPSW's inmiddels ).
herstellen ook geprobeerd met tools zoals ;
ZiPhone, redsn0w, drfone, reiboot, fonepaw ( al dan niet gecraakte versies met hulpprogramma's )
ook jailbraken om zo een werkende ipod te krijgen lukt niet.
geen van de methodes werkt.
wat nu ( behalve dat ding opsturen naar Apple ) ?
specs : wil je niet weten