Even weer wat anders. Heb dus die epox, als koeler een Silverado. Die Silverado eist twee voedingen (of hoe je dat noemt, excuus) op met als gevolg dat ik er een te kort kom voor de extra case fan, of zie dat verkeerd? Hoe kan ik zoiets gemakkelijk oplossen? Ben zeker geen elektriesjen dus...oeps. (overigens wordt het niet erg warm nu maar wil de boel toch aansluiten, stil is het toch niet), alvast weer bedankt
Verwijderd
Hmm, ik snap heel erg weinig van je vraag. Misschien kun je de vraag nog een keer opnieuw formuleren?
Ik vermoed dat je 2 stekkertjes van je voeding nodig hebt voor je koeler, maar je geen 2 meer vrij hebt?
Of heb je op je moederbord niet genoeg fanaansluitingen?
Indien het eerste: er zijn splits stekkertjes te krijgen waarmee je van 1 stekkertje 2 stekkertjes maakt.
Indien het tweede: Sluit je silverado aan op het moederbord en je gewone casefan direct op de voeding. (Van zo'n stekkertje dat ook in je hd/cdrom past de zwarte en de gele draad pakken en aan je aansluitdraden bevestigen)
Ik vermoed dat je 2 stekkertjes van je voeding nodig hebt voor je koeler, maar je geen 2 meer vrij hebt?
Of heb je op je moederbord niet genoeg fanaansluitingen?
Indien het eerste: er zijn splits stekkertjes te krijgen waarmee je van 1 stekkertje 2 stekkertjes maakt.
Indien het tweede: Sluit je silverado aan op het moederbord en je gewone casefan direct op de voeding. (Van zo'n stekkertje dat ook in je hd/cdrom past de zwarte en de gele draad pakken en aan je aansluitdraden bevestigen)
Dicht dan.
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()