V&A postcode filter niet zichtbaar bij kaart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Als ik zoek naar advertenties in de buurt, krijg ik eerst de kaart te zien. Dan is er geen postcodefilter met afstandsindicatie. Switch ik vervolgens naar listview, is dat filter wel beschikbaar. Switch ik terug naar kaartview, is ie weer weg.

Lijkt me niet handig ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wat zou dat filter in de kaartview dan moeten doen volgens jou?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Misschien handig om de kaart te laten inzoomen op de globale omgeving van de postcode (+/- 25km?) met de postcode centraal op de kaart?
Ik verwacht dat TS zoiets bedoeld als dat veel winkels zoals AH op de site hebben staan voor het vinden van winkels in de omgeving.

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vziw is die mogelijkheid weggelaten omdat het een complexe(re) dynamiek met de map vereist, terwijl de usecase van het veranderen van je locatie niet heel veelvoorkomend is en er dus een eenvoudige workaround voor is (terugswitchen naar de lijst).

Het is dus in ieder geval geen bug, dus ik verplaats deze even naar Mooie Features ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Had niet gezien dat ie onder de bugs stond, kwam het topic onder de actieve tegen en dacht laat ik het eens aanvullen :)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Dan is het knap misleidend.
V&A startpagina staat letterlijk:"Advertenties in de buurt" en dan kan ik mijn postcode invullen. Als ik dan op zoeken klik krijg ik de kaart van NL voor het deel tussen de lijnen Roosendaal - Eindhoven - Venlo en Leiden - Amersfoort - Apeldoorn voor mijn snufferd. Terwijl ik postcode omgeving Den Bosch invoer. Da's niet echt "in de buurt" te noemen 8)7 Dat is de situatie - starten vanaf de startpagina.

Die straal zie ik overigens pas als ik dan naar de lijstview ga. Verklein ik dan de straal in de hoop dat de kaart het dan wel goed doet en ga ik weer naar de kaartview, zit ik weer op het zelfde grote gebied te kijken. Doet ie ook niet goed dus.

Dat klopt toch niet mannen :? Noem het dan niet "in de buurt" - want postcode invoeren heeft dan totaal geen zin ook. Als ik op MP "kijk in mijn wijk" gebruik krijg ik ook alleen datgene wat vlakbij me is en niet dat van 80km verderop.

Wellicht dat toen V&A net opkwam het handig was om een grote range te hebben, want toen was er nog niet zoveel aanbod. Lijkt me de enig mogelijke oorzaak.

Quickfix: zet die standaard "in de buurt range" filter op 25 km vanaf straal en laat dan de kaart pas genereren. Dat moet kunnen lijkt me.

Hoe dan ook imho geen feature maar toch echt een bug. Of ze moeten bij T.net HQ net als Amerikanen denken dat Amsterdam vlak bij Kopenhagen ligt. In which case: please replace devver :P

Bottom line: het klopt gewoon niet, punt.

Maak dr maar een mooie userstory van en aanpassen met die handel :)

[ Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 02-01-2018 21:08 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1