Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• PaoloK
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-09-2019
Hoe je dubbele leestekens tevoorschijn tovert op Android met dit verder uitstekende apparaat, het is mij grotendeels een raadsel. Op een windows laptop lukt het wel eenvoudig: é, è ë Weet iemand hoe het bij een Android Galaxy Tab 2 kan?

...

[Voor 28% gewijzigd door PaoloK op 31-12-2017 16:05]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08-04 12:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is "een dubbel leesteken"?

, is een leesteken, ( is een leesteken. Of bedoel je daadwerkelijk " als leesteken? In 99.9% van alle gevallen zit dit in de regional settings en keyboard settings van je OS.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Over welk besturingssysteem gaat het, en heb je daar de keyboard layout op de juiste instelling staan? In Nederland is dit normaal gesproken US International.

• PaoloK
Wow, jullie zijn snel!
Met dubbele leestekens bedoel ik die letters die een extra accent krijgen zoals hierboven genoemd. Ik begrijp nu dat je die niet per se dubbele leestekens noemt, maar goed, het zijn die letters waar geen aparte toets voor bestaat, iig niet op de K380. Ik wil graag weten hoe je het in Android voor elkaar krijgt.

• PaoloK
Besturingssysteem is Android 7.0

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:37
Lang drukken op een letter, afhankelijk van het gebruikte toetsenbord.

Edit. ow Logitech dus. Welnu, meest karige informatie ooit elke keer, dus succes & outta here :)

[Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 31-12-2017 16:19]

Nickname does not reflect reality

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:35
Correct, even ingedrukt houden en dan komen de opties tevoorschijn.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat doet dit in aankoopadvies? Schopje naar ATB.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True