Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Outlook 2016 kan niet alle mail vinden

Pagina: 1
Acties:

• dennis15510
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-10 21:27
Goedemiddag iedereen,

Ik heb een probleem met outlook 2016 en dat is dat ik geen E-mails kan vinden die ouder zijn dan 3-12-2017 in mijn postvak.
Het eerste wat natuurlijk in me opkwam is dat de instellingen van "E-mails die offline moeten blijven: x" verkeerd staat. Maar deze staat ingesteld op "Alles" dus alle E-mails horen opgeslagen te worden.
Om het nog vreemder te maken als ik iets zoek, in de zoekbalk dan krijg ik wel resultaten die ouder zijn dan 3-12-2017.
Het gaat om een @planet.nl account (wat nu KPN is) en in de online mailbox van KPN gaan de emails ook niet veder dan 3-12-2017 (wat natuurlijk logisch is).
Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:40
Maar als je in de online versie ook niet verder terug kan dan 03-12 wat verwacht je dan ?

Zijn er wel mails van eerder ?

Cloud ☁️

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Staan ze ook niet (meer) in de prullenbak?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• dennis15510
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-10 21:27
HKLM_ schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:34:
Maar als je in de online versie ook niet verder terug kan dan 03-12 wat verwacht je dan ?

Zijn er wel mails van eerder ?
Dat de E-mails ergens in de inbox staan. Outlook zou toch alle E-mails moeten opslaan die hij download?
Er zijn wel E-mails eerder dan 03-12 maar die kan ik alleen vinden als ik de zoekfunctie van outlook gebruik.

@Markimoo Helaas niet

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:40
dennis15510 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:40:
[...]

Dat de E-mails ergens in de inbox staan. Outlook zou toch alle E-mails moeten opslaan die hij download?
Er zijn wel E-mails eerder dan 03-12 maar die kan ik alleen vinden als ik de zoekfunctie van outlook gebruik.

@Markimoo Helaas niet
Dat ligt er aan, als het met IMAP was geconfigureerd was alles ook nog beschikbaar op de online versie. Maar zo te horen heb je het met POP gedaan dan zou alles in outlook moeten staan.

Kijk eens of je de OST kan vinden en check de grote.

Cloud ☁️

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Misschien staan ze in een map welke je niet verwacht. De zoekfunctie zoekt volgens mij in al je mappen, bijvoorbeeld de prullenbak, of iets met "Archief". Dat is trouwens ook een functie welke misschien je mail opgeruimd heeft, auto archiveren noemen ze dit volgens mij.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:22

Roozzz

Plus ultra

Klinkt alsof je ze (onbewust) verborgen hebt. Vermoedelijk staat onder View -> View Settings -> Filter received last month aan.

Als je dit aanpast zijn ze waarschijnlijk weer standaard zichtbaar in Outlook.

Andere optie zou kunnen zijn File -> Account Settings -> Change -> Mail to keep offline voor een te korte periode. Kan je aanpassen mbv de slider. Maar gezien de zoekfunctie ze wel toont, ga ik uit van het eerste.

[ Voor 55% gewijzigd door Roozzz op 04-01-2018 16:59 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Pagina: 1