van Ben naar Telfort met nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5359

Topicstarter
Hoi,

Wie weet hoe lang dit duurt en is het echt noodzakelijk dat telfort ook een kopie krijgt van de allerlaatste factuur van Ben, want die heb ik nog niet binnen, of course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik heb het ook laten doen..
duurde ongeveer 1.5 tot 2 maand.
en je laatste factuur is antuurlijk de laatste die je hebt binnengehad..
anders blijf je wachten op je laatste factuur...dus als je hem nog binnen moet krijgen gewoon die van vorige maand opsturen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 12:43
het laatste factuur wat je hebt binnen gahd moet je op sturen. en het duurd ronde de 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5359

Topicstarter
ik hoor dat het ongeveer 2 weken duurt. ik ga natuurlijk geen 2 maanden doorbetalen aan ben als ben mij vertelt dat het ongeveer 2 weken duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

één advies....

zorg ervoor dat Telfort je Ben abo opzegt, dat kan nl. Daarmee voorkom je een hoop gedonder. Verschillende vrienden van me hadden zelf hun abo opgezegd en een nummerbehoud formulier voor telfort aangevraagd.
\
Elke keer bleek dat op het moment dat de boel moest worden omgezet, het nummer al niet meer beschikbaar was en het einde van het liedje was dat ze een ander nummer kregen...oppassen dus :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Op donderdag 12 juli 2001 14:19 schreef pepweb het volgende:
ik hoor dat het ongeveer 2 weken duurt. ik ga natuurlijk geen 2 maanden doorbetalen aan ben als ben mij vertelt dat het ongeveer 2 weken duurt
ja dit wat ze je in de winkel vertellen (of bij telfort zelf) maar in de praktijk komt het echt neer op 2 maanden ongeveer. en volgens mij is BEN er ook zelf niet zo heel snel mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3202

Het meenemen van je nummer, en de duur daarvan, wordt bepaald door je huidige provider. Als het twee maanden duurt van Ben naar Telfort, ligt dit aan Ben. Niet aan Telfort. En duurt het zes weken van Libertel naar Dutchtone, ligt dit niet aan Dutchtone maar aan Libertel. Zij hebben het nummer en je nieuwe provider kan er pas wat mee als je oude provifer het 'weggeeft'.

PS: http://www.qspace.nl/qspace/aboutq/nummerbehoud.pdf

Succes!
Pagina: 1